P
PahaSilmä
Vieras
Ja lisäystä vielä, että ne minun pelot ei mitään pikkupelkoja olleetkaan, vaan olin täysin poissa tolaltani kun pelko iski.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vilkas mielikuvitus tässä suhteessa on pahasta. Puhun ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä. :snotty: Minäkin olin varmaan tuon 18v kun olin yksin ekaa kertaa yötä kotonani. Oli jotain sattumuksia jonka takia prlkäsin pimeää. Vieläkään en tykkää liikkua yksin pimeässä, mutten kumminkaan pelkää enää hysteerisesti, onneksi.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Olen siis ainut hysteerinen? :xmas:
Onko sulle sattunut joskus jotain? Ei noin paha pelko ihan tavalliselta kuulosta.
Ei ole sattunut, olen vain arka tällaisissa asioissa, liian suuri itsesuojeluvaisto. Ja mulla on myös aika vilkas mielikuvitus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kerrostalossa voi olla hulluja rappunaapureita, jotka alkaa vainoamaan :|
En mäkään yhteen aikaan tykännyt olla yksin kotona, kun opiskelijakämppään yritti joku urpo tulla sisälle, ja sitten muutettuani pois ekana iltana joku renklasi mun lukkoa ja sitten vielä samaan rappuun sattui joku vitun idiootti, joka kyttäsi mua yli puoli vuotta päivittäin, soitteli häirikkösoittoja ja vahtasi ikkunastaan mun menemisiä ja tulemisia, ja tuli olmeilemaan mun oven taakse, kun tulin kotiin :/
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kerrostalossa voi olla hulluja rappunaapureita, jotka alkaa vainoamaan :|
En mäkään yhteen aikaan tykännyt olla yksin kotona, kun opiskelijakämppään yritti joku urpo tulla sisälle, ja sitten muutettuani pois ekana iltana joku renklasi mun lukkoa ja sitten vielä samaan rappuun sattui joku vitun idiootti, joka kyttäsi mua yli puoli vuotta päivittäin, soitteli häirikkösoittoja ja vahtasi ikkunastaan mun menemisiä ja tulemisia, ja tuli olmeilemaan mun oven taakse, kun tulin kotiin :/
Hui, älä pelottele![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kerrostalossa voi olla hulluja rappunaapureita, jotka alkaa vainoamaan :|
Hui, älä pelottele![]()
En mä pelottele, mutta siis jos sulla laukkaa mielikuvitus niin kyllä se laukkaa sitten kerrostalossakin ja missä tahansa.
Ei siihen oikein auta muu, kuin se että olet vaan yksin. Muoks, siis että olet yksi yö kerrallaan, ja huomaat että selviät siitä hengissä ja järjissäsi...
Ja mäkin olen ihan hengissä, vaikka kaikenlaisia idiootteja on matkan varrelle sattunut :xmas:
Tai sitten sun pitää vaan alkaa ottaa joka ilta yömyssy ennen nukkumaanmenoa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Pimeässähän on turvallista. Möröt ja sarjamurhaajat ei näe, milloin hyökkäät karjaisten niiden kimppuun.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Olen siis ainut hysteerinen? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sä et ainakaan koskaan vois omaan kämppään muuttaa![]()
Joskus olin sitä mieltä, että muutan parhaan ystäväni kanssa samaan kämppään tai joka tapauksessa asun aina kämppiksen kanssa. Nyt kyllä uskallan kerrostaloon muuttaa, jos asunto on sen verran ylhäällä, ettei ikkunoista pääsee sisäänJa turvalukot, turvaketjut ym.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pöööö:Kun menen yksin saunaan ni en meinaa uskaltaa tulla pois sieltä ku pelkään et joku on ehtiny tulla tänne.. samoin on jos olen ehtinyt jo sammuttaa valot ja mennä makuuhuoneeseen, ni pelotta tulla enää pois...esim. vessaan mennä. Olen ihan vakavasti miettinyt menoa asiantuntija luokse. Rajottaa elämää valtavasti! Mielikuvituksen piikkiin laitan itekki... laukkaa ku villi hevonen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sä et ainakaan koskaan vois omaan kämppään muuttaa![]()
Joskus olin sitä mieltä, että muutan parhaan ystäväni kanssa samaan kämppään tai joka tapauksessa asun aina kämppiksen kanssa. Nyt kyllä uskallan kerrostaloon muuttaa, jos asunto on sen verran ylhäällä, ettei ikkunoista pääsee sisäänJa turvalukot, turvaketjut ym.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sä et ainakaan koskaan vois omaan kämppään muuttaa![]()
![]()
Onko sulla jokin syy miksi pelkäät tolleen?
Alkuperäinen kirjoittaja pöööö:voi että... oon luullu kans et oon ainut joka pelkää saunassaki käydä. en myöskään uskalla laittaa silmiä kiinni ku suihkussa oon... radionki jätin tänään päälle ku menin saunaan ni säikyin sit sitäki..!
Alkuperäinen kirjoittaja pöööö:vessaan ku meen ni aina ovi auki ja verhot kiinni heti ku alkaa hämärtää. Ikkunoita en uskalla pitää auki... varsinki jos vähänkään tuulee ni säleverhot sillain kilahteleen ni luulen et nyt joku tulee ikkunasta! Nää tuntemukset on aivan kauheet, tuntuu etten kestä enää olla yksin... mut jos mies meinaa rekkahommissa pysyä ni ei ole vaihtoehtoja. Ollaan vielä tämän syksyn aikana muuttamassa omakotitaloon, saa nähä mitä tulee. Siel on viel kolme ulko-ovea joita pitää "vartioida". Koira kyllä haaveessa ja laitetaan heti ku on rahaa, saksanpaimenkoira luultavasti!
Alkuperäinen kirjoittaja pöööö:NeitiNasu, alko ihan oikeesti naurattaan tuo sun kertoma, mut mulla sama homma. Kerran säikähin aivan hirveesti ku oli laittanu pahvilaatikon kiinni vanhalla teipillä ja se ei sit pysynykkään kiinni ja rupes pikkuhiljaa rapiseen, ni jo tuli mulle kiire... nauratti kyl jälkeenpäin. Mut jos on säikky ja mielikuvistusta piisaa ni ei voi mitää. Ja viimeksi sunnuntaina-aamuna säikähin et joku on tulossa meidän olohuoneen ikkunasta sisään, mut se oliki vaan naapurin kissanpentu joka yritti tulla vissiin meille visiitille ikkunan kautta![]()