"
"Kyllä sondersson on minun mielestäni tässä ihan oikeassa"
- No se on ihan se ja sama kuka sinun mielestäsi on oikeassa.
"Aika monet on täällä sanoneet enemmän tai vähemmän suoraan, että jos yhdyntään ei pysty, niin sitten pitäisi kuitenkin hoidella käsi- tai suupelillä se mies. "
- Mikä nimimerkki sanoo, että mies PITÄISI hoitaa? Aika moni näyttää sanovan, että ymmärtävät miestään ja tämän tarpeita ja haluavat tulla asioissa vastaan. Sitä kutsutaan tasavertaiseksi kumppanuudeksi ja miehen huomioimiseksi. Naisen tarpeet eivät mene miehen edelle - kuten ei miehenkään naisen edelle.
"Itse en kyllä oikein ymmärrä tuota näkemystä. Siis joltakin puuttuu yhdyntähalut, mutta sitten runkkaus tai suihinotto onkin ihanaa?"
- Mikä nimimerkki sanoo tässä tilanteessa mainitsemasi asian olevan IHANAA? Vrt. vastaus yllä.
"Jos seksihalut puuttuu niin ne puuttuu, piste. Täällä naiset sössöttää että kyllä minä ainakin haluan mieheni tyydyttää, no silloin sinä haluat, etkä ole haluton, perhana. Tuntuu, että nämä ihmiset eivät oikeasti ymmärrä mitä se haluttomuus on."
- Saanko kysyä: kun sulla ei ole nälkä, mutta on sun ruuanlaittovuoro perheessä, niin ilmoitatko vaan et tehkää saatana itte ruokanne, mua ei nyt huvita? Tai jos et jaksaisi lähteä sovitulle asioinnille, mutta olette sen miehen kanssa yhdessä sopineet hoitavanne? Ilmoitat vaan, ettei nyt vi**u huvita, mene yksinäs. Ihan sama asia. Sellaista toimintaa kutsutaan itsekkyydeksi.
"Kukaan ei mollaa naisia, jotka haluavat panna joka päivä ja ottaa suihin kolme kerta päivässä, ihan rauhassa jos haluatte"
- Taidat juuri itse mollata minkä ehdit. Hieman on hmmmm... alaspäinkatsovaa ja alentuvaa kommentointia.
"En ymmärrä miksi tällaisten seksualisesti vireiden ihmisten pitää mollata sitten niitä, joilla ne halut eivät yhtä kovia ole. "
- Ja mistäs tupsahti kehiin tuo seksuaalivireys? Tämä nimimerkki ainakin on kommentoinut vain ymmärtävänsä myös omaa miestänsä eikä vain omia tuntemuksiaan. Jos se sinusta vaikuttaa punasilmäkanitoiminnalta, niin kehottaisin miettimään oman seksielämän tilannetta oikein tosissaan. Ei ole kohdillaan.
"Ihmiset on erilaisia. Ja säälikää rauhassa niitä miehiä, joiden vaimot ei halua panna joka päivä, eiköhän jokainen oman suhteensa kuitenkin tiedä parhaiten, ja eiköhän se aikuinen mies voi siitä suhteesta lähteä ihan itse jos niin haluaa. Ei tarvi muiden naisten mollata ja painostaa toisia naisia seksiin."
- Ai että on muita painostettu harrastamaan seksiä oman miehen kanssa? Erikoista tulkintaa. Jokainen kirjoittaa omasta kokemuksestaan ja omista tuntemuksistaan, mutta jos susta se tuntuu niin pahalle ja sun elämää kajoavalle, niin olisiko parempi jättää kommentit lukematta?
Jotenkin en enää ihmettele lainkaan miksi miehet pettävät naisiaan niin paljon. Taitaa pitää aika lailla paikkansa ne puheet kylmistä ja ymmärtämättömistä vaimoista...