[QUOTE="vieras";23901463]Katsos kun tämä homma etenee niin, että sä kirjoitat mielipiteesi ja toiset kommentoi niitä. Nii Me muutkin tehdään. Kun kirjoitat "antavasi" (ks yllä lainaus omasta kirjoituksestasi), niin et sä sitä edelleenkään inttämällä muuta muuksi. Itse valitsit käyttämäsi termit ja ne kertovat kaiken olennaisen sun seksielämästä. En enää selvemmin osaa tätä suomeksi kirjoittaa. Ymmärtäisitkö kenties sen englanniksi paremmin? Ruotsiksi? Voin kääntää jos haluat.
On se nyt aika lapsellista kirjoittaa yhtä ja kun siitä pyydetään tarkennuksia ja alleviivataan sun sanomisia, niin kirjoitteletkin että hei oikeastaan mä tarkoitinkin ihan jotain muuta, vai mitä

? Toistan: inttämällä asia ei muutu eli todellakin teini

Kyllä meillä on kyse jostain ihan muusta kuin pakkotilanteesta, kun minä ymmärrän mieheni tarpeita. Hänkin ymmärtää minun tarpeitani. Keskustelemme asioista ja haluamme kumpikin toisillemme hyvää. Selväksihän tässä on käynyt, että teidän parisuhteessa on vain sinun tarpeilla ja mielipiteillä merkitystä. Rakastan miestäni niin paljon, että olen halukas tekemään kompromisseja monessa muussakin asiassa kuin seksissä. Sama toimii toiseenkin suuntaan. Toivon sinulle samaa. Aidosti.[/QUOTE]
hei et sä oikeesti voi olla noin tyhmä. Kaks eri asiaa, yhteinen seksi ja seksin antaminen vastoin tahtoa. Minä kannatan ensimmäistä. Sinä et saa sitä muutettua vaikka vääntäisit kuinka. Älä irrota yksittäisiä sanoja asiayhteydestä niin ei tule tuollasia hölmöjä oletuksia.
Ja meillä kumpikin ajattelee toinen toistaan, kumpikaan ei ruinaa seksiä jos toinen ei halua, meillä ei ollut mitään ongelmaa synnytyksen jälkeen olla pari kuukautta ilman seksiä. Se oli mun miehelle ok, enkä mä olisi sellaisen miehen kanssa joka ei siihen pystyisi. Tämä sopii meille joten älä sä ala selittään mulle et meillä ei tehdä kompromisseja sun muuta skeidaa.
Minäkään en ruinannut seksiä kun miehellä oli selkä tosi kipeä ja hän ei halunnut. Tottakai se on tärkeämpää kuin seksi, ei tulisi mieleenkään alkaa vinkumaan asiasta vaikka kuinka tekis mieli.