Mitä tehdä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Eli olen yksinäinen, entinen kiusattu,väärän mies valinnan tehnyt 20v ikäisenä, ei työelämässä pidetty nykyinen masentunut. Ikää 34v. Voiko oikeasti tämä tilanne parantua?

Haluaisin vielä yhden lapsen mutta en nykyisen miehen kanssa vaan paremman. Haluaisin työn missä arvostettaisi. Hyvän parisuhteen missä seksiä ja läheisyyttä, ystäviä myös.

Olenko nyt ihan hakoteillä. Olen ihan ok näköinen ja hoikka. Meillä nyt hieno talo ja mies auttaa jonkin verran kotitöissä.
Mutta silti..ei vaan joku tässä nyt täsmää.

Joo, sulta puuttuu munaa. Mitä helvettiä se "mies auttaa kotitöissä", nehän ovat yhteisiä hommia tai miehen hommia, kun sinä olet the boss. Sun täytyisi ryhdistäytyä, kuten suurimman osan palstalaisista, mutta ei, ei teistä siihen ole. - Ehdotan, että teet kompromissin: laita ukko paremmin ruotuun ja hanki työtä itsellesi. - Älä ole lapsellinen ja tuudittaudu siihen uskoon, että sinulle parisuhteen auvo aukenee odottamalla, vaan pistä toimeksi! Sinähän sen päätät, miten sitä elät. Päätä!

ihan listata huonot ja hyvät puolet miehessäsi. kumpia tulee enemmän? sitten listaa omat hyvät ja huonot puolesi, kumpia tulee enemmän? varo vain, saattaa käydä niin, että miehelläsi kannattaisi vaihtaa vaimoa ;) Ei vaan, vakavasti sanoen, ensinnäkin hakeudu hoitoon ja mieti asioita, toiveesihan ovat ihan normaaleja ihmisen toiveita elämältä. Mutta mieti miksi haluat lapsen. Siis haluat lapsen muttet tämän miehen kanssa. Mitä lapsi tuo sinulle elämääsi lisää sellaista mitä siinä ei nyt ole?

Itse olen kaksilapsisesta perheestä ja aina olisi ollut kiva että olisi joku kolmaskin sisarus. Lisäksi haluaisin tytölleni siskon jos mahdollista.
Tiedän että minussakin huonoja puolia mutta en tiedä miksi en vain koe olevani onnellinen tässä. Jotenkin kun menin mieheni kanssa yhteen niin intuitio sanoi toisin. Sitten olen pettänytkin miestä ja se ei ole oikein. Minulla oli siihen lapsuuden perheestä esimerkki. Mutta kyllä mieskin käyttäytyi huonosti. LIsäksi mies ei kunnioita mielipiteitäni ei käy parturissa ym.

Yhteistyössä