Mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sande
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suhde on loppu. Hän ei vain henno sanoa, ettei siitä tule enää mitään. Joskus mies ei vain pysty tekemään sitä, koska kuitenkin tavallaan vielä välittää naisestaan. Sitten yrittää vain saada sinut kypsymään tilanteeseen ja häippäsemään, pettää sinua tms, jotta hommalle saataisiin loppu. En tiedä mikä on, ettei mies voi sanoa suoraan että ei rakasta enää, ja että hommasta ei enää tule mitään. Minulle on käynyt samoin.

Morjens!

Kiitos kaikille teille jotka jaksoitte lukea kirjoitukseni ja jotka vastasitte siihen. Kieltämättä välillä tuntui todella pahalta lukea viestejänne... Mutta pakko myöntää että juuri tuollaisia neuvoja ja ajatuksia odotinkin, kaikesta huolimatta!

Kun kirjoitin tuota alkuperäistä tarinaani, olin jo sillä kannalla että muutan pois. Halusin kai vain jonkinlaista varmistusta siitä että olen tekemässä oikein. En todellakaan halua hukata tai elää tätä ainoaa elämääni näin. Tämä on yhtä kärsimystä.

Yritin jälleen tällä viikolla puhua miehelleni, mutta hän ei sanonut sanaakaan (yllätys). Uskon, että hän vielä jollakin tavalla rakastaa minua, mutta on kai jo niin kyllästynyt minuun ja tähän suhteeseen ettei häntä enää kiinnosta yrittää. Kerroin myös että olen ajatellut muuttaa pois, että en enää jaksa. No en tietenkään saanut siihenkään mitään vastausta, mutta en odottanutkaan. Mutta kyllä hän kiltisti kuunteli. Katselin miten hän makasi rauhallisesti sohvalla ja kuunteli yhtä rauhallisesti. Täytyy rehellisesti todeta, että sen jälkeen oli minullakin tavallaan rauhallinen olo. Tuntui että kaikki oli sitten sanottu. Vaikka toisaalta tuntui raastavalta kun tajusi että tässäkö se nyt sitten oli..?

Muutan siis pois! Mitäpä minulla on menetettävää? ""Tämä loistava parisuhde ja noin ihana rakastava mies"". Heh heh… Jos sen menetän niin sitten menetän. Tunnen kyllä mieheni ja voin melkein 100 % sanoa että tämä juttu loppuu sitten siihen, mutta sitten saa loppuakin.

Olen viime päivinä ajatellut tätä asiaa todella paljon, ja mieleeni on noussut kysymys: Mitä minä voin saada lähtiessäni pois tästä suhteesta??? Ja vastaushan on: Helvetin paljon, paljon enemmän kuin että jos jään. Ja jos jään, kadun sitä sitten vanhana. Mutta eiköhän tarjolla ole jotain paljon parempaa, kunhan vaan uskallan astua ovesta ulos. Ja kenties vastaan kävelee joku päivä uusi, parempi mies ja paljon parempi parisuhde. Tästä parisuhteesta ja miehestä olen oppinut kyllä niin paljon että seuraavalla kerralla osaan valita hieman paremmin, jos ja kun tilaisuus tulee. Sillä minä ansaitsen jotain paljon parempaa kuin tämä =)

Sande

Yhteistyössä