Mitä tehdä vanhoille vhs-kaseteille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siivous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
varmaan aika monikin ottaisi niitä vastaan, vielä näkee kirppiksilläkin - ja exälläni ainakin on moinen laite olemassa :D Että jos ihan hyväkuntoisia niin älä ainakaan roskiin laita.

Toimiva laitekkin löytyis, mutta ei mulla niitä ole rahaa ainakaan kirpparille mennä myymään.. EHkä sitten kierrätyskeskukseen tai ottaako mitkään divaritkaan enää noita?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toimiva laitekkin löytyis, mutta ei mulla niitä ole rahaa ainakaan kirpparille mennä myymään.. EHkä sitten kierrätyskeskukseen tai ottaako mitkään divaritkaan enää noita?

No mikset sä vaan voi lahjoittaa niitä lähimpään hyväntekeväisyyspaikkaan?Ei niillä enää rahoiksi lyö niin, että maksaisi vaivan.

Lahjoita jonnekin keräyspaikkaan, tai vie kierrätyskeskukseen. Siitä nauhasta tosiaan jotkut kutovat ja virkkaavat kaikenlaista. Oletko itse käsityöihmisiä? Jos olet, niin siinäpä sulle valmista materiaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mikset sä vaan voi lahjoittaa niitä lähimpään hyväntekeväisyyspaikkaan?Ei niillä enää rahoiksi lyö niin, että maksaisi vaivan.

Mä en tiedä missä täällä ois sellainen hyväntek. paikka(länsi-vantaa)..

Yhteistyössä