Mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anu

Vieras
Uusi mies,uusi yhteinen koti,iso asuntolaina ja mies alkanut väkivaltaiseksi.
Umpikujassa,En tiedä mitä tehdä?
Olenko täysin luuseri jos haluan että asunto myydään pois !?

En ymmärrä miten olemme joutuneet tähän tilanteeseen.Mutta heti kun mies ottaa alkoholia alkaa tapahtumaan.mm.Yritti heittää minut yhteisestä kodista pihalle,kaatoi minut ja kaatoi päälleni ison ja painavan peilin.Tästä on muutama viikko tapahtuneesta mutta asia pyörii niin pahasti mieleessä että en taida uskaltaa enään edes ottaa selvää miten käy.
Minulla on lapsia ja onneksi lapset eivät olleet kotona kun näin tapahtui.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ymmärrä miten olemme joutuneet tähän tilanteeseen.Mutta heti kun mies ottaa alkoholia alkaa tapahtumaan.mm.Yritti heittää minut yhteisestä kodista pihalle,kaatoi minut ja kaatoi päälleni ison ja painavan peilin.Tästä on muutama viikko tapahtuneesta mutta asia pyörii niin pahasti mieleessä että en taida uskaltaa enään edes ottaa selvää miten käy.

Siinä toinen painava syy panna peli poikki, sun lapset. Itteskin takia pois sieltä ennenkun tapahtuu pahempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No on kyllä merkit niin selvät, että lähde nyt kun et ole vielä alistettu ja aivopesty. Ei se siitä tule paranemaan ja aina joudut pelkäämään ja olemaan varpaillasi. Nyt tee nainen fiksu ja vahva päätös, ei kannata leikkiä moisella asialla.

Mä suosittelen et lähdet. Nyt heti. Itse annoin anteeksi ja nyt 7 vuotta myöhemmin olen yhtä samassa suhteessa enkä pysty enää lähtemään. En osaa enkä jaksa. Olisi pitänyt sillon heti kun kaikki alkoi.

Pääset kuitenkin helpommalla jos teet ratkaisun nyt. Jos jatkat väkivaltaisessa suhteessa, tilanne muuttuu aina vain pahemmaksi ja lähtö vaikeammaksi. Lisäksi tulee ikuiset traumat.

Yhteistyössä