Mitä tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minun ex mies (ero kaksi viikkoa sitten virallinen) petti minua 16 v nuoremman kanssa joulukuusta 2015 asti. Huhtikuussa 2016 sain tämän tietää ja laitoin eropaperit eteenpäin. Kiisti kaiken ja käytiin perheneuvolassa. Yhteydenpito tämän toisen kanssa jatkui, vaikka lupasi lopettaa. Muutin pois lokakuussa 2016, koska tajusin että en häneen voi luottaa, Hän ei halunnut eroa, olisi tehnyt mitä vaan jos olisin jäänyt.

Kun muutin pois välimme lähenivät. Hän kävi luonanipaljon ja seksiäkin oli. Soitteli monta kertaa päivässä ja viestejä tuli koko ajan. Kuinka hän rakastaa minua, mutta ei tiedä mitä haluaa. Koko ajan hänen piti/pitää tietää mitä teen. Kyselee multa ja lapsilta, ajaa mun talon ohi ja katsoo koska olen whatsapissa/facessa.

Totesin ettei siitä mitään tule, uusi nainen oli muuttanut meidän kotiimme heti kun lähdin, nyt minä olin se toinen. Halusin lopullisen eron, jota mies vieläkin pitkitti ja halusi odottaa kesään asti ennen kuin tehdään päätös.

Välimme menivät tosi huonoksi. Uhkasin kertoa tälle uudelle kuinka hän oli pettänyt häntä minun kanssani. Silloin alkoi uhkailut, kuinka hän nostaa syytteet minua vastaan jos kerron. Nyt hän on todella vaikea minua kohtaan.

Nyt sain tietää, että tämä uusi nainen on raskaana ja vauva syntyy kesällä. Mitä ihmettä tuo minun ex oikein touhuaa??? Meillä on kaksi yhteistä pientä lasta, jotka ovat ihan järkyttyneitä, kun niin paljon tapahtuu nyt.

Mitä tämän miehen päässä liikkuu?? Mitä voin tehdä hänen kanssaan? Pitäisikö kertoa tälle uudelle mitä hän touhuaa??

MIksi ihmeessä sinun pitäisi tehdä jotain hänen kanssaan. Teit virheen kun jatkoit vehtaamista hänen kannssaan, mutta voit lopettaa sen. Sinun ei myöskään tarvitse ymmärtää häntä. Riittää kun et ole kanssakäymisissä.

Unohda tollanen selkärangaton niljake jossa ei ole miestä edes sen vertaa että kohtelisi sinua ja lapsiaan hyvin. Keskity nyt vaan lastesi henkiseen hyvinvointiin sillä he tästä tilanteesta tulevat kärsimään vielä pitkään ja oppivat isältään väärän kuvion siitä miten kohdellaan omaa vaimoa/perhettä.