V
Vällyissä
Vieras
Minulla on ongelma, joka oikeasti satuttaa mua syvästi. Alkuun jo sanon, että olen puhunut miehelleni tästä, mutta onkohan vika sitten minussa, että koen samaa edelleen. Olemme naimisissa ja tunteneet pari vuotta yhteensä. Seksi on meillä sellaista, että mies pussaa ja käsi pöksyyn puoleksi minuutiksi. Sitten hän istahtaa ja odottaa, että tulen aktiivisesti ja hoidan homman. Minä rakastan miestäni ja annan usein hänelle ""esileikkiä"" käsillä ja suulla. Mutta itse en sitä saa. Alkuun meillä oli ihania hetkiä ja hän keskittyi minuun ja se oli ihanaa, tosin ei silloinkaan kovin monia. Nykyään ei ollenkaan. Sanoin hänelle siitä kun hän on luvannut mulle ihanan session, jossa suutelisi koko kehoni...ajan kanssa. Sanoin, että miksi sanot, jos et tee. Hän raivostui, että tuollaisiako minä mietin. Kerran puhuin siitä, miten naiset on niin erilaisia ja tarvitsevat vähän enemmän kuin mies joskus, että naiselle voi antaa ennenkin sitä varsinaista juttua. Hän kysyi multa että onko se saaminen niin tärkeää. Sanoin, että jos mies rakastaa vaimoaan ja nainen ei saa yhdynnässä niin voihan mies antaa naiselle ensin. Hän suuttui ja sanoi, että aina nainen odottaa että mies hoitaa koko homman.
Mulla on surkea olo, kun ei puhe auta. Tiedän, että olen ehkäpä liian vaatelias asiassa ja onhan rakastelu saamattakin ihanaa, mutta joskus olisi kiva kokea, että mies rakastaa minua niin paljon, että haluaa keskittyä minun nautintooni.
Kokemuksesta voin sanoa, että rakkaus vauikuttaa mulla siten, että haluan antaa miehelleni paljon nautintoa ja se on kivaa ja kiihottavaa.
Mulla on surkea olo, kun ei puhe auta. Tiedän, että olen ehkäpä liian vaatelias asiassa ja onhan rakastelu saamattakin ihanaa, mutta joskus olisi kiva kokea, että mies rakastaa minua niin paljon, että haluaa keskittyä minun nautintooni.
Kokemuksesta voin sanoa, että rakkaus vauikuttaa mulla siten, että haluan antaa miehelleni paljon nautintoa ja se on kivaa ja kiihottavaa.