Mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vällyissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vällyissä

Vieras
Minulla on ongelma, joka oikeasti satuttaa mua syvästi. Alkuun jo sanon, että olen puhunut miehelleni tästä, mutta onkohan vika sitten minussa, että koen samaa edelleen. Olemme naimisissa ja tunteneet pari vuotta yhteensä. Seksi on meillä sellaista, että mies pussaa ja käsi pöksyyn puoleksi minuutiksi. Sitten hän istahtaa ja odottaa, että tulen aktiivisesti ja hoidan homman. Minä rakastan miestäni ja annan usein hänelle ""esileikkiä"" käsillä ja suulla. Mutta itse en sitä saa. Alkuun meillä oli ihania hetkiä ja hän keskittyi minuun ja se oli ihanaa, tosin ei silloinkaan kovin monia. Nykyään ei ollenkaan. Sanoin hänelle siitä kun hän on luvannut mulle ihanan session, jossa suutelisi koko kehoni...ajan kanssa. Sanoin, että miksi sanot, jos et tee. Hän raivostui, että tuollaisiako minä mietin. Kerran puhuin siitä, miten naiset on niin erilaisia ja tarvitsevat vähän enemmän kuin mies joskus, että naiselle voi antaa ennenkin sitä varsinaista juttua. Hän kysyi multa että onko se saaminen niin tärkeää. Sanoin, että jos mies rakastaa vaimoaan ja nainen ei saa yhdynnässä niin voihan mies antaa naiselle ensin. Hän suuttui ja sanoi, että aina nainen odottaa että mies hoitaa koko homman.
Mulla on surkea olo, kun ei puhe auta. Tiedän, että olen ehkäpä liian vaatelias asiassa ja onhan rakastelu saamattakin ihanaa, mutta joskus olisi kiva kokea, että mies rakastaa minua niin paljon, että haluaa keskittyä minun nautintooni.
Kokemuksesta voin sanoa, että rakkaus vauikuttaa mulla siten, että haluan antaa miehelleni paljon nautintoa ja se on kivaa ja kiihottavaa.

Haluan vielä lisätä, että meillä suhde muuten tosi lämmin. Paljon läheisyyttä ja rakkauden toivotuksia puolin toisin. Mutta seksipuoli klikkaa. Joskus luulen, että mieheni kokee minut ahdistavaksi. Kun laitan lapset nukkumaan ja hiivin hänen luokseen, niin koen, että hän ajattelee minun ehkä taas haluavan ja ahdistun, sillä niinhän minä haluankin. Aloitteentekijä olen aina minä. Joskus hän puristelee pepusta ohimennen.
Puhuin siitäkin ja hän sanoi, että odottaa koko ajan minun lähestymistä ja haluavansa minua.
No en kuitenkaan luovuta, koska rakastan niin paljon häntä.

Kiirutta on sulla pitänyt, jos miehesi olet yhteensä tuntenut ja yhdessä ollut kaksi vuotta ja jo lapsikatras maate pantavana.

Ja kahdessa vuodessa on mennyt seksielämä tuommoiseksi.

Voi veljet, minkälaisia ruikuttajia ketjusta toiseen täällä parit ovat seksiongelmiensa kanssa?

Ovatko nämä tämän nuoren pullamussusukupolven ongelmia, että kaikki pitäisi saada isiltä ja äitiltä valmiiksi, vielä aviossa kun ne hoitaisivat seksinkin lapsiensa puolesta.

Joku täällä haikailikin anoppinsa perään. Miltä sinun appesi vaikuttaa. Vaihtakaa pareja, niin ei kukaan aivan sukurutsaukseen antaudu ja kysykää, että voisitteko taas tehdä tän mun puolesta valmiiksi, mä tässä odottelen.

Ja muuten sanovat menevän hyvin parisuhteessa. Ei voi vanha konkari tajuta.

Jos parisuhteessa tosiaan menee hyvin, seksikin sujuu ja jos ei suju, kompromissi löytyy ainakin, joka tyydyttää kumpaakin osapuolta siihen saakka, kunnes taas löytyvät keinot, että taas sujuu.

Ja laittakaa lapsia lisää. Jos nuo omasi eivät ole tämän kumppanin kanssa tehtyjä, pidähän kiirettä laittaa alulle uusia. Taatusti pääset taas ihannetilaan, ettei seksi aina välttämättä suju.

Oletko tyhmä kun tuollaisia mietit?
Lapsemme eivät ole yhteisiä vaan entisistä liitoistammme ja niitä on vain pari.
Ihme kun pitää arvuutella toisten juttuja.
No vikaan meni!

Voi että mulla on kyllä sympatiat puolellas, ap.
Miehet tuntuu olevan sellaisia, että
-ei kestä kritiikkiä
-ei ota kehujakaan vastaan
-ei kestä suoraa sanomista
-hermostuu epäsuorasta vihjailusta
-hermostuu jos teeskentelee tyytyväistä eikä puhu yhtään
Jos mikään sanomisen alalaji ei kelpaa, niin miten ne odottaa saavansa mitään tietää!

Jos mies ei osaa jotain, niin heti nousee defenssit: kerran en osaa, niin se ei varmaan ole niin tärkeääkään.

se kaksi vuotta. kuka saa leikkiä minun pippelilla ja kuka saa leikkiä minun pimpsalla? ja jos et leiki mun kans, niin otan lelut pois ja lähden toiselle hiekkalaatikolle.

Ap älä välitä tosta typerästä kommentoijasta! Tottakai saa ja pitää hakea apua ja kysyä toisilta, josko joku asian kokenut osaisi antaa hyviä neuvoja.

Itse en osaa muta sanoa kuin että puhu miehellesi vielä Joskus nämä luupäät ovat hieman hitaita tajuamaan. Toinen vaihtoehto on antaa miehen olla ja katsoa haluaako hän hän itse koskaan seksiä, jos sinä et teekään aloitetta. Yleensä terve (ei masentunut tai stessaantunut) mies kyllä haluaa seksia säännöllisesti. Tai sitten jokin mättää ja pahasti. Ero voi myös olla ratkaisu jos mikään muu ei auta :(

>>Hän suuttui ja sanoi, että aina nainen odottaa että mies hoitaa koko homman.>>

Juuri noin. Kun mies onnistuu jossain, se ei ole vaiva eikä mikään. Kun hän ei osaa, niin hyökkäys on paras puolustus.
Tuohan on kuitenkin käsittääkseni jokamiehen pelko, jos ei osaakaan saada naista tyytyväiseksi. Seuraava konsti on alistaa, niin nainen ei vaadi niin paljon, ja kuvittelee että parempaa ei tarvi ollakaan.

Kiitos ymmärryksestä!
Näin olen ajatellutkin, että katson ja odotan tuleeko mies itse hakemaan minua.
Sattuu jo ajatellessakin, että entä jos ei tulekaan, tai tulee ja ottaa, mutta ei anna.
Rakkauteen kuuluu mielestäni se, että haluaa nähdä toisen nauttivan ja olevan tyytyväinen.
Viimeksi kun minä annoin hänelle suullani, tein itseni samalla :/ Ja hän hoki jälkeenpäin että onpa hänellä ihana vaimo. Menimme sitten nukkumaan ja sanoin onnellisena kuinka rakastan häntä. Hän vastasi rakastavansa minua myös, käänsi kylkeä ja nukkui kuin lapsi.
Siksi sattuu kun rakastan niin kovin häntä.
Puhumisesta näyttää tulevan vain hänelle sellainen vaade, että odotan nyt sitten josko hän tulee itse minua hakemaan.

Yhteistyössä