Mitä tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Opiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Opiskelija

Vieras
Kun opiskelujen harjoitustyön kirjoituksen pari ei ota mitään yhteyttä. Jo pari kuukautta sitten saatiin aihe. Herrasta ei kuulu mitään (enkä näe sitä koulullakaan). Joskus se laittoi viestin että sori ei ole ehtinyt miettimään vielä yhtään. Sitten kirjoitin työn itse 3 viikkoa sitten, laitoin sille viestin, että käykö tämä, tekisitkö siihen korjauksia ja lisäyksiä viimeistään 7.3. Ei mitään vastausta. Nyt perjantaina se pitäisi palauttaa. Eli oon tehnyt sen ihan yksin eikä se idiootti vastaa mitään mihinkään.

Miks tämä on tällaista, aina kiltti tyttö saa tehdä kaiken ja sitten jätkä tulee kyllä kun on arvosanoja tarjolla.

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
sanot opettajalle ettei ukko tehny mitään. mulle kävi kouluaikoina muutaman kerran noin ja se oli kyllä niin ärsyttävää |O

Siitä tulee vaan niin sellainen olo, että Kantelupukki kaakattaa.... Mutta kyllä tuo ottaa pattiin, en tajua, että jotkut kehtaa!!!!!!
Tietysti, eihän se mitään sit opikaan, mikä olisi tärkeintä, mutta silti.

Kerrot opettajalle totuuden että itse olet työt tehnyt ja toinen ei ole rikkaa ristiin laittanut. joten siinä ei ole ukolle mitään sanomisia. Ja työhön en laittaisi ko. henkilön nimeä lainkaan

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Kerrot opettajalle totuuden että itse olet työt tehnyt ja toinen ei ole rikkaa ristiin laittanut. joten siinä ei ole ukolle mitään sanomisia. Ja työhön en laittaisi ko. henkilön nimeä lainkaan

Todellakin. Jollei se mitään tee niin varmaan jätän sen nimen pois paperista. Ja pyysin viikkoa etukäteen sen tekemät korjaukset mulle luettavaksi, että ehdin käydä ne vielä läpi ennen kuin pitää palauttaa. Oishan se ollut kohtuullista, kun aikaa oli kaikkiaan pari kuukautta, ja hänelle lähetin oman versioni 3 viikkoa etukäteen. Ei ois ollut paljon vaadittu, että olisi jotain siihen korjaillut ja palauttanut pyytämässäni ajassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Opiskelija:

Todellakin. Jollei se mitään tee niin varmaan jätän sen nimen pois paperista. Ja pyysin viikkoa etukäteen sen tekemät korjaukset mulle luettavaksi, että ehdin käydä ne vielä läpi ennen kuin pitää palauttaa. Oishan se ollut kohtuullista, kun aikaa oli kaikkiaan pari kuukautta, ja hänelle lähetin oman versioni 3 viikkoa etukäteen. Ei ois ollut paljon vaadittu, että olisi jotain siihen korjaillut ja palauttanut pyytämässäni ajassa.

Mie jättäisin sen pois heti, koska en usko että tää ukko mitää tekee sen etteen muutenkaan kun aikaa on jo toven verran mennyt.

quote]

Mie jättäisin sen pois heti, koska en usko että tää ukko mitää tekee sen etteen muutenkaan kun aikaa on jo toven verran mennyt.[/quote]

Ehkä se viimeisenä yönä aktivoituu. Mutta oisin halunnut ehtiä lukea sen tuotokset.

Ja kysyin myös, kumpi sen esittelee. Siihenkään ei ole mitään vastannut. Pitäähän sitä jotain kalvoja esittelyynkin tehdä.

Tämään laitoin kysymyksen aamupäivällä, että oletko vielä mukana. Eipä ole vielä tänään ainakaan vastannut.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Ryhmätyöt on niiiin kivoja. Siksipä sitä tekeekin mieluiten itse tommoset hommelit...niin, ei sitä parin nimeä voi työhön laittaa jos ei se ole sen tekemiseen osallistunut.

En ois halunnut, koska jo keväällä kävi vähän vastaavalla tavalla. Se oli vielä julkaisava artikkeli

Mutta nyt oli pakko tehdä yhdessä.

Ole rehellinen ohjaavalle opettajalle. Ei sinulla ole velvollisuutta tehdä toisen puolesta työtä. Opettajalla on oikeus tietää minkälaisella panoksella kukin osallistuu työskentelyyn. Heikosti hoidettu homma toisen osalta. Ei se ole kantelua, jos ei halua tehdä toisen puolesta töitä ilman mitään syytä. Näitä vapaamatkustajia löytyy aina ja ne tekevät sitä niin kauan kuin se menee läpi.

On sitten asia erikseen, jos toiselle on vaikka sattunut jotain, miksi ei ole voinut tehdä osuuttaan. Mutta siinäkään tapauksessa ei hänen kuulu päästä osingoille tehdystä työstä ilman omaa ansiotaan. Jos on esim sairas, voi tehdä työnsä myöhemmin. Älä anna käyttää itseäsi hyväksi. Asiallinen toiminta kaikilta osapuolilta on tarpeen.

Tulipas nyt sitten niiiiin loukkaantunut viesti tältä pariltani. Hän oli nyt päättänyt tehdä yksin koko aineensa. Anna mennä vaan!

Mulla on oma osuus tehtynä, ei tarvi kuin deletoisa niitä toinen nimi. Meillä on vauvakin parhaillaan ihan kipeänä, joten onneksi ei jäänyt tälle viikolle.

Joo, eikä ole ainakaan kertonut, että olisi ollut sairas. Se olisikin eri asia.

Näin just. :kieh: Et todellakaan anna jätkälle kunniaa työstä, jota ei ole tehnyt! Opiskeluajoista se jo alkaa, naisten hyväksikäyttö työssä nimittäin. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Näin just. :kieh: Et todellakaan anna jätkälle kunniaa työstä, jota ei ole tehnyt! Opiskeluajoista se jo alkaa, naisten hyväksikäyttö työssä nimittäin. :kieh:

Näin on. Olkoon nyt sitten niin loukkaantunut jos haluaa, mitään aihetta ei kyllä ole. Voi olla että oikein tahallaan yritti hyödyntää, mutta voi olla, ettei nuori jäpikkä vaan tajua, että perheellinen ei voi jättää viimeiseen yöhön tällaisia.

Yhteistyössä