Mitä tehdään 9kk vauvan rytmin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tyttö on aina nukkunut hyvin. Alkoi nukkua kokonaisia öitä 2kk ikäisenä. Joka ilta viety sänkyyn ja sinne nukahtanut ja nukkunut hienosti koko yön.

Jossain vaiheessa alkoi yöllä herätä kerran syömään, kun ei saanut vielä kiinteitä ja yleensä nostin vain vauvan viereeni ja nukahdin itse samantien eli nukkui aamuun asti vieressäni.

Sitten vähitellen, kun liikkuminen lisääntynyt niin iltanukahtamisesta on tullut vaikeampaa.

Viime viikolla sitten olikipeänä ja tuli vielä hampaita yhtäaikaa ja nyt on alkanut nukkua vasta yöllä yhden, kahden aikaan. Saattaa illalla nukahtaa syliini, mutta herää joko heti kun viän sänkyyn tai viimeistään tunnin sisällä. Ja sitten kukkuu sinne yhteen kahteen asti.

Mutta yön nukkuu edelleen hienosti. Eilen nukkui illalla ennen puoltayötä tunnin, sitten nukahti puoli kahdelta ja heräsi puoli yhdeltätoista aamupäivällä.

meillä poika 9,5kk ja välillä tuli hampaiden sun muiden takia parin viikon kausi jolloin ei öistä tullut mitään. Nyt rauhottui taas ja on palannut hyvät yöt ennalleen, ehkä teilläkin on vaan ohimenevä kausi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
meillä poika 9,5kk ja välillä tuli hampaiden sun muiden takia parin viikon kausi jolloin ei öistä tullut mitään. Nyt rauhottui taas ja on palannut hyvät yöt ennalleen, ehkä teilläkin on vaan ohimenevä kausi :)

No minäkin olen sitä mieltä, että menee kyllä ohi ja liikkumiset, uudet jutut ja hampaat ja sen sellaiset vaikuttaa. Mutta kahdella ekalla ei ole ollut näin selvästi tälläistä ja mies hötkyilee. Joo ei paljon tarvi mitään seksiä harrastaa, mutta en käsitä miksi mies nyt ei käsitä, että aikaa myöten tämä menee ohi. Itse en tästä kärsi ja kuitenkin siis mieheen tämä ei vaikuta mitenkään muuten kuin, että seksipuoli on kuivaa nyt.

Eli eniten minua rasittaa tässä se, että asia rasittaa miestä.

Yhteistyössä