Mun 7-vuotias halusi nukkua ekaa kertaa omassa sängyssä! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mama"

Vieras
On nukkunut 1-vuotiaasta asti mun vieressä (asutaan kahdestaan).

Eilen illalla totesi että haluaa nukkua omassa sängyssä ja siellä nukkui koko yön :)
Olin ihan varma et yöllä kömpii mun viekkuun mut väärässä olin ;D

Niin ja siis 1-vuotiaaksi asti nukku pinniksessä kun vauva-aikana mua pelotti että vahingossa unissani runnon vauvan nukkuessani!

Kun muutettiin isänsä kanssa erilleen niin aloin ottamaan tytön mun viekkuun nukkumaan ja siinä on nukkunut 6-vuotta. Mitenköhän opin taas nukkumaan yksin?! ;)

johan tuo oli jo aikakin.Meillä lapset ovat nukkuneet aina omassa sängyissään.Eikö ole ahdasta nukkua yhden hengen sängyssä noin ison lapsen kanssa?

Meillä on 5v joka jo laitoksella ilmoitti että muuten, jos meinaat nukkua niin minä nukun sinun vieressäsi. Nykyäänkin nukkuu vieressä, nyt isänsä vieressä, olen käsipotilaana nukkumassa sohvalla, johon saan käden tuettua hyvin. Saa nähdä koska ollaan valmiita omaan sänkyyn.

[QUOTE="mama";28542198]On nukkunut 1-vuotiaasta asti mun vieressä (asutaan kahdestaan).

Eilen illalla totesi että haluaa nukkua omassa sängyssä ja siellä nukkui koko yön :)
Olin ihan varma et yöllä kömpii mun viekkuun mut väärässä olin ;D[/QUOTE]

Aaaw, ihana, niin he vaan kasvaa!
Meillä 6 vee poika vieläkin könyää aamuyöllä viereen, ihana herätä kun toinen tuhisee siinä niin sulosesti:)

Alkuperäinen kirjoittaja kukun tyylillään;28542377:
johan tuo oli jo aikakin.Meillä lapset ovat nukkuneet aina omassa sängyissään.Eikö ole ahdasta nukkua yhden hengen sängyssä noin ison lapsen kanssa?

Mulla on 140cm levät sänky joten hyvin on mahduttu! ;)

Mutta oli kyllä jo aikakin siirtyä omaan sänkyyn kuten joku jo sanoikin. Kiva että se kävi tytön omasta tahdosta... On nimittäin sutinaa yhden miehen kanssa pitkästä aikaa vuosiin niin ei tuu sit mustiskohtauksia jos tää mies eksyy meille yökylään jossain vaiheessa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kukun tyylillään;28542377:

Kukin tyylillään? Miksi sitten noin syyttävä vastaus?

Kukin tavallaan juu =) Meillä 5v nukkuu omassa sängyssään mutta kyllä se aina välillä kömpii viekkuun :heart: Ja jos toinen vanhemmista on poissa kotoa niin tulee samaan sänkyyn nukkumaan siksi ajaksi.

Yhteistyössä