No ei me kyllä ikinä tuommosesta aiheesta saatas riitaa aikaseks. Jos jompi kumpi on tehnyt jonkun duunin, siitä ollaan ilosia ja pidetään hyvänä juttuna.
Ihme touhua...
Ihme touhua...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Eikä siinä käynyt niin, että mies vaan sanoi että noin se olisi ollut helpompaa ja sitten jäit vääntämään? (kunhan nyt varmistan!)
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Olen aika kypsä tähän. Ja aina minä teen väärin, vaikka hokisin vaan "tehdään sopu, olet kiva, ollaan normaalisti."
Kuulostaa siltä että mies haluaa pitää sun itsetunnon alhaalla ja riippuvaisena itsestään. Haluaa ikäänkuin kontrolloida sun tunteita ja tekemisiä ja pitää sut riippuvaisena omista mielipiteistään. Ikävän kuuloista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ei kyllä mies arvostele jos jonkun homman teen ennemminkin kiittelee.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Uskon, että tää kuulostaa monesta sairaalta, sen halusinkin kuulla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Aaahaaaa, eli kyseessä on taatusti hääkutsukortit, koska mieskin haluaa ottaa osaa ainakin niiden suunnitteluun. Mä olisin vastaavassa tilanteessa kysynyt isännältä mielipidettä, että onko hänellä asiaan mitään kommenttia. Hän olisi vastannut, että tee kuten tykkäät, joten edellä kerrottu tilanne ei olisi meillä mahdollinen. Mutta jos olisi, niin en olisi alkanut jankkaamaan asiasta, vaan tyynesti pyytänyt anteeksi, kun en keskustellut toteutuksesta hänen kanssaan ensin.
Oli jo siis päätetty mitä tehdään ja miten. Kysyn AINA hänen mielipidettään asioihin, aina.