Tulin juuri töistä kotio ja söin aamiaista lasten ja miehen kanssa...
Nyt juon toista kupillista kahvia koneella ja mies ja lapset katsovat vieressä lastenohjelmia
2/4 lapsista isällään, 2/4 lapsista kattoo lastenohjelmia, mies nukkuu. minä koneella ja juon aamuteetä. perinteinen tylsä sunnuntai. illalla kattomaan mun tulevaa kummilasta joka syntyi aamulla. :heart:
Mies istuu keittiössä koneella ja juo kahvia, mä istun sohvalla ja ihmettelen että mistähän jatkais tätä muuttoshowta, maha-asukki melskaa mahassa aika kipeesti ja tyttö 6v sählää muuten vaan ympäri asuntoa.
Minä istun koneella, sylissä mahavaivoja ärisevä vauva jota täytän maidolla ja yritän tainnuttaa että nukkuisi kun lähdetään kohta kävelylle.
Tyttö 7v istuu vieressä ja katsoo piirrettyjä. Poika 4v makaa laattialla mahallaan piirtäen. Mies istuu omalla koneellaan ja puhuu itsekseen. Kissoja ei näy, en tiedä mitä tekevät, varmaan nukkuvat jossain.
Istun toisella sohvalla läppäri sylissä.
Pojat painii/leikkii toisella sohvalla ja katselee ikkunan takana evästävää oravaa.
Mies ja kaukaa kylään tullut ystävänsä ovat pelaamassa tennistä.
Mies on varmaankin heränny aamukahville tai sitten vielä vetää unta palloon.
Lapset on juoksemassa mummon kanssa lakkasuolla.
Mulla viimeinen työpäivä menossa ennen kesälomaa
Esikoinen on tietokoneella, nuorempi poika nukkuu, mies lukee Hesaria ja kertoo minulle tärkeitä uutisia, kahvikone puhisee ja minä istun vakionurkassani sohvalla, pukeuduin sentään jo päivävaatteisiin, katsoin äsken 4/5 yhdestä Come dine with me-setistä.
Pojat puhaltelevat saippuakuplia, mä työnsin just ruuan uuniin ja palstailen, mies lähti katsomaan vieläkö vanhempien kissa istuskelee talon piipun päällä.
Mies nukkuu,ite istun koneella ja syön aamupalaa,esikoinen jo ulkona kaverin kanssa,nuorimmainen katsoo telkkarista lastenohjelmia,vispipuuro ruplattaa liedellä vielä hetken...
Mies katsoo olohuoneessa telkkaria ja tekstailee, 5kk tyttö nukkuu isin sylissä, 3v poika liihottaa ympäri kämppää kuten yleensäkin. Mä yritän saada pienen hengähdys- ja hermojentasaushetken ennen kuin alan kalastaa esikoista syömään ja sitten lähdetäänkin synttäreille
Mies nukuttaa kuopusta päikkäreille. Isommat lapset ovat lähialtaalla uimassa. Itse röhnötän sohvalla koneen kanssa ja mietin, että pitäisi vissiin silittää..
Ootan aamukahvia, surffaan emailit ym. ja toisella kädellä lajitelen pyykkejä.
Lapsi tunkee jääkaappimagneetteja vaippaansa ja mun taskuihin
Mies nukkuu yövuoron jäljiltä.
Just huomasin laittaneeni väärän levyn päälle, kun odottelen perunoiden kiehumista. Kolme pienintä tanivat keskenään ja kaksi vanhinta tulivat juuri veljeni perheen luota yökylästä. Jatkuvasti taisteleva laumani on koossa ja tilanne hetkeksi rauhoittunut, kun pienemmät olivat ikävöineet vanhempia sisaruksia. Saapa nähdä saanko tämän lähetettyä, ennen kuin on jo uusi riita päällä lasten kesken.
Ps. Kiva kuulla sinusta Mummeliisa. Ehdinkin jo kaivata sinua palstalle.
Äsken kotiuduttiin kahden tunnin lenkiltä, syötin lapset, kävin suihkussa, tyhjensin/ täytin pesukoneet ja nyt istahdin tähän syömään perunalaatikkoa, jonka olin aamulla laittanut uuniin.
Mä istun sohvan nurkassa, naputtelen tätä, radio soi taustalla. Viime yönä lapsenvahtina ollut systeri laittaa pyykkejä kuivausrumpuun ja mies laittaa keittiötä kuntoon.Pikkuinen nukkuu ulkona päikkäreitä ja koira seikkailee ulkona sateessa.