Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isommat lapset 8 v ja 7 v pelaavat pleikalla Lego Star Warsia. Kuopus 2 v katselee kun isoveli ja isosisko pelaa. Mies valmistautuu töihin lähtöön. Minä tulin käymään koneella ja laitan kuopuksen pian päiväunille. Luen kirjaa kun pieni mies nukkuu :)

Minä tulin just mieheni luota koiranhoitoreissulta. Porukat ovat kalastamassa Vimpelissä, eikä ainakaan tunti sitten ollut tullut yhtää kalaa :(

Nyt tässä kissan kanssa ihmetellään vaan ja lakanapyykin vein ulos kuivumaan. Eipä meidän elämässä paljon tapahtumia ole, mutta tää onkin just mukavaa.

tehdään lähtöä Hyvinkäälle; siellä on jotkut motocross-kilpailut joita mies menee seuraamaan ja minä tytön kans meen silläaikaa viettää aikaa Hyvinkään Rantasipi hotelliin ja lasten sisä-seikkailupuistoon. Hotellissa siis yö.

Mies on päiväunilla. Hetken vielä.

Vanhin lapsista on pyöräilemässä kavereiden kanssa.

Kaksi nuorempaa leikkii takapihalla kolmen kaverin kanssa. Tai oikeastaan takaovella, tuossa kolmen metrin päässä.

Minä istun keittiön pöydän ääressä, juon teetä, kirjoitan hyyyyyyvin laiskasti blogitekstiä ja kuuntelen musiikkia.

On aika rauhallista.

Mies siivoo, lapset leikkii ja minä tulin käymään koneella. :)

Pyhitetään yleensä päikkäriaika rauhassa kahvinjuontiin (ja palstailuun!), mutta eipä tänään taas nukkuneet niin jää välistä tämä.

Itstuin juuri koneelle,laiton ruoan tulemaan.
Pienin nukkuu makkarissa,isommat lapset on takapihalla leikkimässä. Koirat on mun kanssa keittiössä,mies lähti heittämään setäänsä paikasta a- paikkaan b.

Yhteistyössä