mitä tekee kun mies ei suostu muuttamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fffff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fffff

Vieras
en kestä asumista maalla. eikä mulle ole töitä täällä. minusta kun nyt ei vaan ole mihinkään hoitoalalle joka näyttää olevan ainoa mikä täällä työllistää. jotenkin täällä on tosi epäturvallista olla kun ei ole mitään tukiverkostoakaan. kaipaan niin takaisin omalle kotiseudulle siellä missä oli kaikkea ja tukiverkosto laaja. mutta minkäs teet... ei sitä tällaisessa asiassa osaa tehdä valintaa suuntaan tai toiseen. tunnen olevani ansassa koko loppuelämän.

Pystytkö alkaa opiskelemaan jotain? Mielestäni ei asuinpaikka ole este jos on mielikuvitusta ja tahtoa. Voi alkaa esim. yrittäjäksi, netin kautta koko maailma on avoin!

No, mikä siinä lähihoitajan työssä on niin vastenmielistä?

No eikai se nyt vastenmielistä ole. Minä vain olen niin herkkä ihminen. Sitten sekin että pyörryn jos näen verta. Nyt tällä hetkellä kaikki lähihoitaja opinnot mitä on alkamassa on sitä sairaanhoidon ja huolenpitoon suuntautuvaa.

Sitten sekin että kyllä joku muistisairautta sairastava vanhus voi olla yhtä raskas hoitaa kun joku kiukutteleva lapsi(molemmilla isovanhemmillani alzheimer joten tiedän kuinka raskasta on). Olen siis hoitanut lapsia työkseni aikaisemmin(ryhmä-pph) enkä kokenut että olin siihen sopiva oli hurjan raskasta.

Yhteistyössä