mitä tekisin tällä elämällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
Nyt vaan ottaa niin väsymys kiinni. Vaavia ei kuulu, epäillään pco, muutenki niin väsy kaikkeen. En tiedä mitä mä tekisin! Työsopimus loppuu elokuun loppuun, en tiedä mitä sen jälkeen. Työ rassaa muutenki, joka ikinen viikonloppu menee töissä, ainoat vapaapäivät on keskellä viikkoa.. Työpäivän jälkeen ei jaksa enää mitään. Joskus pitäs jotain opiskellaki, mutta en todellakaan tiedä mitä. En mä taho ees muuta ku vaan perheen josta huolehtia. Jotenkin vaan tuntuu ettei mulla edes ole elämää. :'( Miehen aikaki menee rakennuksella, sielä ei oo nyt mulle oikeen hommaa tällä hetkellä. Todellakin tahtoisin hypätä vuoden tai pari elämässäni eteenpäin. Ihme tunteenpurkauksia tulee välistä, märy keskellä päivää. Muutenki alakuloinen, aamupäivän ja päivän oon melkein nukuksissa, vaikka herään vasta 10 aikoihin. |O |O

Anteeksi valitus...

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kokeile viikon verran herätä aamuseitsemältä, aamiaisen jälkeen painut kävelylle ja sitten mieti uudelleen.

Tätä minäkin neuvoksi antaisin. Ulkonaolo, kävelylenkit tekevät tosissaan terää, ajatukset selkiintyy ja tulee hyvä olo niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.

Yhteistyössä