[QUOTE="ninni";23036970]sepä se

Kun toisaalta hän on kovinkin uskonnollinen mutta toisaalta taas abortti ja seksin harrastaminen on ihan ok

[/QUOTE]
hieman kyllä lässähti tunnelma täällä päässä, jos kyse on miehesi kohdalla pelkästä uskonnollisesta taikauskosta ja minä puhun elävästä Jumalasta...
Mutta minä ainakin toivon että miehesi on vain nyt näissä mainitsemissasi epäkohdissa vajavainen ja ymmärtämätön ja että sinäkin pelastut tai että pelastut sitten vaikka jotain muuta kautta..
Oma tarinani muistutti kyllä siinä mielessä sun tätä stooria, etten minäkään kaivannut mitään Jumalaa, koska kaikkihan kiteytyi siinä että on olemassa todellista Rakkautta. Tää oli mun oma "uskoni" pähkinänkuoressa ja ajattelin, että jokainen on ainakin jonkun lapsi, vaan ei se vastaus ollutkaan äidinrakkaus, vaan Isän rakkaus.
Mutta sitten tapasin miehen joka oli luopio, ja vuosi seurustelun jälkeen halusi tehdä parannuksen, olin aivan pihalla, koska en edes tiennyt hänen olleen uskossa. Menin kokoukseen enkä tajunnut mitään, mutta jälkeenpäin Herra puhui sydämelleni ja joudui sitten toteamaan, että edessäni oli minulle täysin tuntemato todellisuus ja minä uskoin Jumalaan.
Sitä ennen olin kyllä kokeillut aivan muita juttuja ja ihmiset jotka ennen tunsin halveksisivat minua ja sylkisivät nyt päin naamaani, jos se nyt mitään paljastaa taustastani.