Mitä tekisit, jos mies uhkaisi antaa vitsaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolotus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toihan on selvästi sms-taipumus, mikäs siinä jos se pariskuntana teitä viehättää.

Tää keskustelu kuuluu tuonne erotiikka-puolelle. Parisuhdedynamikan kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.

...ja jos aloituksessa on kyse siitä, niin tehkää niin kuin molemmat haluatte, joskin tosiaan erotiikkaosio olisi oikeampi osoite mietiskelyllenne, mutta jos kyse EI ole seksileikistä, niin vaihtoon vain moinen ukko, joka haluaa alistaa naisen valtaansa väkivallan avulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Nolotus:
Vaikka tietäisi olleesi täysi ääliö ja ansainneesi vaikka nyt sitten vaikka selkäsaunan?

Itse kerran sanoin meihelle, että saa antaa minulle piiskaa, jos vielä kerran möhlin, kuten taas möhlin. Lupasin tosissani parantaa siinä asiassa ja päätin silloin, että se pitää. Nyt sitten kuitenkin tein saman jo toistamiseen lupaukseni jälkeen, hävettää. Illalla mies muistutti omasta sanktiostani ja sanoi, että nyt se on sitten edessä. Saan kuulemma hakea vitsan iltalenkillä tai ottaisi sitten jonkin muun välineen.

Mitä teen? Ei varmaan ihan jokapäiväinen tilanne kellekkään.

Tekisin pahoinpitelystä ilmoituksen, muuttaisin pois. Hankkisin lähestymiskiellon. Ilmoittaisin hänen uusille vaimoehdokkaille, millainen hirviö mies on.

Kuule Ap, voisitko tarkemmin kuvailla, onko kyseessä seksileikit, vai pelkäätkö oikeasti pahoinpitelyä.

Mikäli aloituksesi oli provo, tai vitsi, tunnen myötähäpeää puolestasi. Täällä on ihmisiä, jotka oikeasti ovat pahoinpideltyjä, kuten minä. Minua ei aloituksesi naurata.

Mikäli kyseessä on seksileikit, niin... no onnea vaan! Muistakaapa sitten, että homman pitää mennä molempien mielen mukaan. Olisit tietysti voinut senkin sanoa, ei olis asiassa epäselvyyksiä ja osaisimme paremmin auttaa.

Mikäli kyseessä on pahoinpitelyn uhka, oletko kenties vähän jälkeenjäänyt? Tiedät ihan hyvin, että suomen laki kieltää pahoinpitelyn, eikä kenenkään sitä tarvi sietää. Tässä tapauksessa myös miehesi on henkisesti häiriintynyt ja tarvii apua. Ellei sitä itse tajua, niin sen sairaampi on.

Täällä jotkut ovat oikeasti huolissaan, joten valota tilannetta, onko huoleen tarvetta.

No minusta sinä teit tyhmästi, jos sanoit, että saa antaa piiskaa jos vielä hölmöilet. Ei piiska ole mikään aikuisen ihmisen toista kohtaan osoittama rangaistus. Piiskaleikit on sitten erikseen, jos niistä haetaan jotain seksuaalista tai muuta kicksiä, jos susta tuntuu, että piiska olis kiihottavaa, niin anna mennä vaan. Jos kyse olisi vain hölmöilystä rankaisemisesta, niin sitten se ei kuulu parisuhteeseen. Aikuinen ihminen vastaa itse hölmöilyistään (ellei sitten tee laittomuuksia), ei parisuhteessa toisen kuulu rangaista toista. Mieluumminkin niin, että toinen antaa anteeksi, jos toinen ymmärtää tehneensä väärin ja katuu tekoaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tunnen...:
Kuule Ap, voisitko tarkemmin kuvailla, onko kyseessä seksileikit, vai pelkäätkö oikeasti pahoinpitelyä.

Mikäli aloituksesi oli provo, tai vitsi, tunnen myötähäpeää puolestasi. Täällä on ihmisiä, jotka oikeasti ovat pahoinpideltyjä, kuten minä. Minua ei aloituksesi naurata.

Mikäli kyseessä on seksileikit, niin... no onnea vaan! Muistakaapa sitten, että homman pitää mennä molempien mielen mukaan. Olisit tietysti voinut senkin sanoa, ei olis asiassa epäselvyyksiä ja osaisimme paremmin auttaa.

Mikäli kyseessä on pahoinpitelyn uhka, oletko kenties vähän jälkeenjäänyt? Tiedät ihan hyvin, että suomen laki kieltää pahoinpitelyn, eikä kenenkään sitä tarvi sietää. Tässä tapauksessa myös miehesi on henkisesti häiriintynyt ja tarvii apua. Ellei sitä itse tajua, niin sen sairaampi on.

Täällä jotkut ovat oikeasti huolissaan, joten valota tilannetta, onko huoleen tarvetta.

Tässä on täydellinen vastaus. Jos tämä on molempia kiihottava seksileikki, niin antakaa palaa vaan. Jos taas miehesi uhkaa sinua pahoinpitelyllä, sinä voit lähteä pois, esimerkiksi turvakotiin ja uhata miestäsi poliisilla. Älä alistu pahoinpideltäväksi, se on rikos ja todellakaan sellaista ei tarvitse kenekään sietää.

Jos olet töppäillyt jotain, mies joko antaa anteeksi tai sitten ei. Ei töppäyksiin vastata väkivalloin. On oma asiasi muuttua ihmisenä, ei aikuinen tarvitse mitään kasvattajaa kertomaan mikä on oikein ja mikä väärin. Ja ketään ei saa lyödä.

Mutta olemme ihan tosiaan sinusta huolissamme, voisitko vähän tarkentaa mistä tässä on kyse?

Vaikka tietäisi olleesi täysi ääliö ja ansainneesi vaikka nyt sitten vaikka selkäsaunan?

Itse kerran sanoin meihelle, että saa antaa minulle piiskaa, jos vielä kerran möhlin, kuten taas möhlin. Lupasin tosissani parantaa siinä asiassa ja päätin silloin, että se pitää. Nyt sitten kuitenkin tein saman jo toistamiseen lupaukseni jälkeen, hävettää. Illalla mies muistutti omasta sanktiostani ja sanoi, että nyt se on sitten edessä. Saan kuulemma hakea vitsan iltalenkillä tai ottaisi sitten jonkin muun välineen.

Mitä teen? Ei varmaan ihan jokapäiväinen tilanne kellekkään.

Hei, olen saanut mieheltäni sekä SEX piiskaa että RANGAISTUS piskaa. Voin sanoa, että SEX piiska on mielyttävämpi vaihtoehto:), muttaa turha on joidenkin valittaa jostain väkivallasta. Minusta se rangaistun piiska on myös kiihottavaa ja aivan OK jos siihen oikeasti on syytä. Esimerkinä voin kertoa, että sanoin miehelleni meneväni ulos dinnerille ja sitten vähän ulos. n klo 11 kerroin tulevani noin tunnin sisällä kotiin. Kun mieheni heräsi klo 4 sain soitoin, että missä H... olen. Olin jatkoilla ja kun tulin kotiin klo viiden maissa sain riisua hameen, sukkiset ja pikkuhousut. Sitten sain todella punaisen pepun. Valittajat ja moralisoijat HELLOU!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä