mitä tekisit jos olisit nyt yksin kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
minä saikulla , mutta vein lapset hetkeksi hoitoon jotta tottuvat pitkän kesäloman jälkeen..itellä olisi hommia vaikka kuin..mutta kun väsyttääkin niin maan pirusti..yksin en ole ollut kotona varmaan yli vuoteen...mitä teksi..meniskö nukkumaan kerrankin muutamaksi tunniksi rauhassa vai alkaisiko teken kotihommia??.....

Olen nyt yksin kotona ja istun sängyssä kera läppärin. Ja odottelen koska iskis innostus lähteä vähän kauppoihin. Klo 12 viimeistään pitäis päästä kirkolle.

Mä menisin kyl heti sänkyyn nukkuu :D Ja nukkuisin niin kauan ku unta tulee ja sit alottaisin siivoilut jos sellaista olisi.. Tosin mut tuntien niin mä kyl siivoisin ensin ja sit löhöisin sohvalla :whistle: Mä kun en osaa olla siivoomatta jos olen yksin kotona :o

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Olen yksin kotona, ja ajattelin kohta ruveta kirpparivaatteita silittelemään...

Mihin kirpparille viet? Mun pitäisi kanssa..

Lanttilaan :)

Täytyy kävästä siellä katselemassa =)

Ensi viikolla pöytä varattuna ;)

Olen yksin kotona, ja ajattelin kohta ruveta kirpparivaatteita silittelemään...

Mihin kirpparille viet? Mun pitäisi kanssa..

Lanttilaan :)

Täytyy kävästä siellä katselemassa =)

Ensi viikolla pöytä varattuna ;)

Selvä :wave: ;)

Oisin pihalla kitkemässä ja laittamas pihaa. kohta mennään lapsen kans yhes sinne, mut olspa kiva saada kerranki ihan aamutuimaan yksinkin touhuta... aina se pienen kans yhes touhuuminen on vähä verkkasempaa mut no, oppiipahan toinen miten kukkia istutetaan :flower:

Yhteistyössä