Mitä tekisit jos sinut raiskattaisiin ja tulisit raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mjau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mjau

Vieras
Pohdittiin tätä miehen kanssa eilen.. Olisi aika kamala tilanne. Lasta en voisi pitää, mutta en missään nimessä myöskään tehdä aborttia. Päädyin ratkaisuun, että antaisin lapsen adoptioon. Mitä sinä tekisit?

Alkuperäinen kirjoittaja mjau:
Pohdittiin tätä miehen kanssa eilen.. Olisi aika kamala tilanne. Lasta en voisi pitää, mutta en missään nimessä myöskään tehdä aborttia. Päädyin ratkaisuun, että antaisin lapsen adoptioon. Mitä sinä tekisit?

näin mä tein.

En osaa yhtään sanoa. Voisin pitääkin ja lapsi olis mulle varmasti yhtä rakas kun millä tahansa tavalla alkunsa saanut, mutta mietin että miten lapsi kärsisi kun saisi kuulla alkunsa. Tai entä jos mulle kuitenkin nousisi negatiivisia ajatuksia lapsesta ilmaan, joskus myöhemmin.. jos mä alkaisin analysoida lapsen käytöstä jotenkin että ajattelisin että johtuu raiskaajan geeneistä :ashamed: (en kai ajattelisi noin lapsellisesti, mutta toisaalta tollaset ajatukset olisi inhimmillisiä)

Myös adoptioon annettu lapsi voisi joskus tulla vaatimaan mua tilille.. ja kärsiä jos kertoisin miten on saanut alkunsa.

Eli abortti olis helppo päätös, ehkä.

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Voi ap:n lapsi raukkaa!

Eihän ap:lle näin ole käynyt.

Mutta jos kävisi. Millaista olisi olla lapsi, joka on saanut alkunsa raiskauksesta? :(

Tuskin näin hypoteettisessa kysymyksessä kannattaa jäädä mitään säälittelemään. :whistle:

Ja sitäpaitsi, mistä se adoptiolapsi edes tietää onko saanut alkunsa raiskauksesta ?

Painuisin poliisin puheille (peseytymättä, vaatteita vaihtamatta ym. ). Ottaisin jälkiehkäisyn. Raiskaajaa en päästäisi helpolla. Hakisin asianajajan. Ja jos jälkiehkäisystä huolimatta tulisin raskaaksi, tekisin ehkä abortin tai sitten pitäisin lapsen - tuskin pitkän päälle lapseen heijastuisi hänen siittäjänsä rikos.

Yhteistyössä