G:jos kävisi vahinko ja tulisit raskaaksi suunnittelemattomasti, niin mitä tekisit?

Jaa-a, aika pahan pistit! Meillä on mieheltä "laitettu putket poikki", eli raskaus olisi aika paha yllätys... Mutta jos mieheni ei olisi käynyt ky. toimenpiteessä, niin tuskin keskeyttäisin, vaikka enepää en haluakkaan.

En todellakaan tiedä, ainakin itkisin vähintään kaksi viikkoa.
Varmaan tekisin keskeytyksen, uskoisin että siihen tulokseen miehen kanssa tulisimme.
Vanha jo 5 lasta synnyttäntyt kroppani ei kestäsi neljättä raskautta viiden vuoden sisään.

Aika järkytys olisi, koska olen jo sen verran vanha ihminen, että raskaus olisi riski ja olemme ehkäisseet mielestäni melko varmasti ja nimenomaan sen takia, että emme tahdo lisää lapsia. Mutta en tiedä, en osaa sanoa pystyisinkö keskeytykseen kuitenkaan.

Me teimme keskeytyksen kun tulin vahingossa raskaaksi esikoisen ollessa vasta muutaman kuukauden ikäinen. En vaan olisi jaksanut uutta raskautta. Söin minipillereitä ja imetin ja silti tulin raskaaksi...

Nyt jos tulisin, en varmaan tekisi, mutta vielä ei kyllä olisi toisen lapsen aika...vasta sitten parin vuoden päästä jos luoja suo.

Jos nyt tulisin vahingossa raskaaksi, niin minä en keskeytystä kykenisi tekemään.
Sittenpä meidän vaan täytyisi suunnitella elämää neljän lapsen kanssa (paitsi jos sattusi kaksoset olemaan, niin sitten viiden lapsen)... :heart:

en tekisi aborttia! lapsi olisi tervetullut meidän perheeseen jos se alkunsa saisi vaikka sitä emme olisi suunnitellutkaan ja vaikka meidän mielestä lapsiluku täynnä olisi, sitten olisi yksi lisää.

En tekisi aborttia. Tarkoitus on kuitenkin muutaman vuoden sisällä toista lasta yrittää. Esikoiseni on vasta 3,5 kk, mutta eiköhän siitä selvittäisi... jotenkin.

Pitäisin. Tarkoitus olisi vasta parin vuoden kuluttua alkaa "hankkimaan" toista, mutta tulisi jos olisi tullakseen, ensimmäinen lapsi nyt 3kk. Ihmiset on erilaisia, ja minä tiedän että katuisin ja paljon jos keskeyttäisin.

Yhteistyössä