P
PahaSilmä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja diipa:mulla ei ole PahaSilmän ja Nöppösen kaltaisia ystäviä. Tai eiväthän he varmaan osaa ystäviä edes ollakaan, tekopyhiä moralisteja vaan. Jos avioliitot teillä menee kaikkien edelle, niin antakaa sit saakeli edes olla niiden, ettekä mene härkkii toisten asioita.
No ehkä se on hyvä niin. Onneksi minun ei tarvitse olla sinun kaveri myöskään, en usko, että pystyisin siihen vaatimallasi tavalla. En haluaisi ystävänikään peittelevän omia juttujani.
Ehkä meidän ystäväpiirissä vaan on erilainen käytäntö ja moraali.