A
"ap"
Vieras
[QUOTE="heli";23861755]miten musta tuntuu,että ap on vain kateellinen tällä äidille joka saa välillä vapaata kun sillä on niin vastuuntuntoinen nuori siellä hoitamassa pikkusisaruksia <3 moni nuori ei meinaa varmasti suostu hoitamaan...sekin kertoo mielettömästä välittämisestä ja varmasti on hyvä hoitaja. katso ap vaan peiliin nyt ja jätä nämä ruhaan!!![/QUOTE]
voi luoja tää on jo paksua :O lapset on monesti tullu meille syömään, kun kotona ei saa ruokaa. minä oon lohduttanu ku äiti on taas kadonnu johonki. minä oon huolissani murehtinut kun lapset leikkii ilta kymmneneltä ulkona kun äiti ei ole taaskaan kotona vahtimassa.. mistä mä olisin tuolla äidille kateellinen? mulla olis hoitajia jos lapsivapaata haluaisin, ikinä en pieniä yksin jättäisi, enkä alaikäisen vastuulle. tottakai se esikoinen kantaa vastuun sisaruksistaan kun niiden syntymystä asti on niitä hoitanu. ei se kuitenkaan tarkota että se oikein olisi. montako kertaa tuo äiti on meilläki juossu kyselemässä ku lapset on 3 ja 4 vuotiaina ollu kateissa. mistä helvetistä mä olisin kateellinen :O
voi luoja tää on jo paksua :O lapset on monesti tullu meille syömään, kun kotona ei saa ruokaa. minä oon lohduttanu ku äiti on taas kadonnu johonki. minä oon huolissani murehtinut kun lapset leikkii ilta kymmneneltä ulkona kun äiti ei ole taaskaan kotona vahtimassa.. mistä mä olisin tuolla äidille kateellinen? mulla olis hoitajia jos lapsivapaata haluaisin, ikinä en pieniä yksin jättäisi, enkä alaikäisen vastuulle. tottakai se esikoinen kantaa vastuun sisaruksistaan kun niiden syntymystä asti on niitä hoitanu. ei se kuitenkaan tarkota että se oikein olisi. montako kertaa tuo äiti on meilläki juossu kyselemässä ku lapset on 3 ja 4 vuotiaina ollu kateissa. mistä helvetistä mä olisin kateellinen :O