mitä tekisit minulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuhma tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuhma tyttö

Vieras
Hei sinä Iso & vahva mies,
Olen ollut tosi tuhma tyttö. Pimpsani on koko ajan ihan märkä kun haluan niin kovasti miestä. Silti olen varsinainen tuittupää ja kiukuttelen miehille, olen tosi tuhma ja se pitäisi kitkeä minusta pois. Mitä voisit tehdä minulle...?

Niin olet ollut tosi tuhma ja sinut pitäisi rangaista. Saat riisu kaikki vaatteet ja menet selälle tohon sänkyyn. Vaadin että levität jalkojasi ja rivosti näyttelet pillusi joka on niin turvoksissa ja kosteaa. Kerron että aion vaan raasti käyttää sinut ja ottaa. Käytän piiskani välillä ja kummasti nautit siitä.

Hävettää jos pakotat minut näyttämään pilluani. Ja ethän lyö kovaa. Pyllyni on vieläkin niin herkkä edellisestä piiskauksesta. Voisinko jollain tavalla välttää selkäsaunan? Voisin vaikka nuolla kulliasi.

Kyllä on pakko piiskata mutta lupaan että teen sen hyvin hellästi. Ankara olen ja haluan nähdä pillusi nyt! Se on niin kiihottavan näköinen… Voi toki vältellä piiskausta jos otat kullin sinun punaisen huulesi väliin ja nuolet minut rivosti. Teetkö niin?

Jos olisin vapaa niin naisin sulta tajun pois. Ei armoa vaan kunnon kyrpää kovalla kyydillä. Isolla pystyy rankaisemaan naistaan, nautinnon ja kivun rajamailla tulevat orgasmit ovat kuulemma melko kiukkuisen isoja!?

Tottakai nuolen sinua rivosti. Otan ihanan ison kullisi huulieni väliin ja lutkutan, lutkutan, lutkutan. Samalla runkkaan kullinvarttasi jos niin tahdot. Kunhan et anna piiskaa. Mutta spermaasi en niele, ethän pakota minua siihen...

Miten taitavasti sen teetkin. Kullini on juuri sopivaa sulle. Lutkutat sitä todella taitavasti ja saathan runkkaa minut tosi kovaa, pidän siitä. Vai tuhma tyttö ei haluaa spermani suuhun… luulen että aion olla tomera ja vaadin sinut sitä juomaan, muuten annan vähän piiskaa. No, mitä teet?

Yhteistyössä