Mitä tekisit tällaisen ystävän kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä niin inhoan sitä kun ihmiset ovat myöhässä mitään ilmoittamatta! Myöhästyminen tai peruminen on ok, kunhan siitä ilmoittaa heti. Minä en ole juuri koskaan myöhässä itse, koska se on mielestäni hyvin epäkohteliasta, ja harvoin perunkaan, koska yritän sopia vain sellaisia menoja, jotka voin pitää. Jatkuvat perumisetkin antavat epäluotettavan kuvan. Ja minulla on muuten keskivaikea/vaikea masennus, joten myöhästelyt tuskin sillä pelkästään selittyvät. (Vaikka tuo, että päivässäni tuntuu olevan puolet vähemmän tunteja kuin muiden päivissä on niiiin tuttua ja niiiiiiiin turhauttavaa!)

Alkuperäinen kirjoittaja tympeää;26348459:
Auttaisiko, jos ehdotat seuraavalla kerralla kun olette sopineet jonnekin menosta, että ilmoittaa sinulle, kun on lähtövalmiina? Alat sitten vasta laittaa omaa porukkaa menokuntoon. Saisi ystäväsikin välillä odotella...Halpamaisempi tapa toimia olisi tietysti matkia häntä: sovitte menosta mutta et menekään etkä ilmoita mitään.
Näin minäkin tekisin. Tai sitten ilmoittaisin, että me lähdemme huomenna klo 10 leikkipuistoon ja he voivat tulla mukaan, jos heitä huvittaa. Mutta en siis jäisi heitä odottelemaan.

Yhteistyössä