mitä tekisit tässä tapauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

peppuliini

Aktiivinen jäsen
01.10.2007
14 785
0
36
Meidän neidillä on ihan läheiset välit isäänsä ja tapaa tätä viikottain epäsäännölisen säännöllisesti. Yötä on vaan ehkä noin kerran kuussa/kahdessa. Isän työn vuoksi on mahdotonta sopia mistään vakipäivistä ja ihan hyvin on meille tämä systeemi sopinut.

Nyt isän äiti on laittanut mulle kirjeen, jossa arvostelee minua, että lapsella pitäisi olla säännölliset tapaamisajat isänsä kanssa. Vastasin kirjeeseen, että isän työn vuoksi niitä ei voida sopia ja varmasti sen tietää itsekin.

No ei vastannut kirjeeseeni enää mitään ja lapsen isä laittoi mulle viestin että on pahoillaan tapahtuneesta.

Mua jäi kuitenkin vähän vaivaamaan että onko naisella jotain mua vastaan ja nyt tuli semmonen olo että en ehkä haluis omaa lastani sinne heille ilman isäänsä päästää... onko tyhmästi aateltu??

no hassuahan tuo on kun tavallaan tietää tilanteesta ja kun lapsen isäkin sitten pyydellyt anteeksi niin luulisi että isäkin tyytyväinen siinä mielessä tilanteeseen että saa tavata lastaan ja hänen vaikea aikataulu huomioidaan. fiksumpaa olisi isän äidiltä ollut vaikka kysyä että saisiko se neiti tulla joku päivä meillä käymään? siis jos nyt haluaa useammin tavata ja isä ei ole paikalla. päätöksen teet tietenkin sinä, mutta se tyyli asiallisempi jos syynä että haluaa tavata eemmän...

no mä kanssa vähän epäilen että oisko takana se että haluis tavata enempi lapsenlastaan nyt kun tiedän että hän tekee töitäkin vähemmän. Ajattelinkin että jos lapsen kanssa laitettais hälle kutsu, että tulisi meillä käymään. Me ei olla tavattu montaa kertaa, mutta ihan kivan kuvan olen ihmisestä saanut, siksi vähän ihmeissäni olinkin.... kiitos vastauksestasi... :)

Mietin kans et pitäskö isovanhempien kanssa sopia kans vakipäivät jolloin lapsi heidän luonaan käy, kerran kuussa viikonloppu tms.. Ovat kuitenkin tärkeä (? ) osa lapset elämää ja varmasti sellaisena haluat heidän pysyvän..

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
no mä kanssa vähän epäilen että oisko takana se että haluis tavata enempi lapsenlastaan nyt kun tiedän että hän tekee töitäkin vähemmän. Ajattelinkin että jos lapsen kanssa laitettais hälle kutsu, että tulisi meillä käymään. Me ei olla tavattu montaa kertaa, mutta ihan kivan kuvan olen ihmisestä saanut, siksi vähän ihmeissäni olinkin.... kiitos vastauksestasi... :)

en tarkoita missään nimessä nyt ap.tä mutta siis isovanhemmillahan on oikeudet myös jos haluavat (tiedän yhdet jotka oikeuden kautta hakivat tapaamisoikeuksia ja saivat). en tiedä millaiset välit teillä isän äidin kanssa ollut että josko häneltä vain vähän väärä tapa asia ottaa esiin, selvästi voisi olla ikävä lapsenlasta.. toi kutsu homma oikein ihana :flower: jos ei siitä lähe asia positiivisella tyylillä eteneen niin ei millään

juu, ehdottomasti haluan että lapsi saa tavata isovanhempiaan ja heti huomenna tytön kanssa kirjotetaan kirje ja kutsutaan kylään!! =)

ei oikein sillain ole mitään välejä, kun ei olla montaakaan kertaa tavattu. 3 vuoden seurustelun aikana ei ikinä ja nyt sitten lapsen synnyttyä ja meidän erottua ollaan tavattu muutamia kertoja. Lapsi on isänsä kanssa käynyt isovanhemmillaan ja ollut jokusen tunnin siellä ilman isääkin, mutta voisin nyt vaikka ehdottaa ihan joain vakipäivää vierailupäiväksi...

meitin lapsella noita iso(ja isoiso)vanhempia onkin, kun on mun äiti ja isäpuoli, mun isä, mun mummi ja mun pappa ja isän vanhemmat ja isän isoäiti ja isoisä. =)

Yhteistyössä