J
joo-o
Vieras
Kuulin kaveriltani että eräs toinen kaverini luulee että minä olen tietyllä tavalla "hankaloittanut hänen elämäänsä" (asia josta ollut hänelle harmia monta vuotta sitten, en edes tarkkaan tiedä miten koko homma meni, kaverin puhelinnumeroa levitelty jonnekin tms). Olenkin ihmetellyt miksi tämä toinen kaverini on ollut minulle jotenkin vittumainen viime aikoina.
En todellakaan ole osalinen tähän asiaan millään tavalla, ja tämä kaverini joka nyt asiasta sanoi minulle ei haluaisi että häntä sotkettaisiin juttuun millään lailla (eli en voi asiaa ottaa puheeksi koska sitten paljastaisin että minulle on "epäilyksistä" kerrottu).
En tiä mitä tehdä, ajattelin että parasta lienee olla hiljaa ja odottaa josko tämä epäilevä tuomas itse minulle avautuu.
Vituttaa, huvittaa, ihmetyttää, itkettää ja vähän melkein naurattaakin.
En todellakaan ole osalinen tähän asiaan millään tavalla, ja tämä kaverini joka nyt asiasta sanoi minulle ei haluaisi että häntä sotkettaisiin juttuun millään lailla (eli en voi asiaa ottaa puheeksi koska sitten paljastaisin että minulle on "epäilyksistä" kerrottu).
En tiä mitä tehdä, ajattelin että parasta lienee olla hiljaa ja odottaa josko tämä epäilevä tuomas itse minulle avautuu.
Vituttaa, huvittaa, ihmetyttää, itkettää ja vähän melkein naurattaakin.