Mitä tekisit tässä tilanteessa tai onko meillä mitään oikeuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli teille on ihan ok, että joku muuttaa ajan edellisiltana,kysymmttä va ilmoittamalla ja ihan sama ettei se sovi teille. oottepa te kaikki niin joustavia!

Kyllä mulle tuo sopisi oikein hyvin. Eri asia, jos olisi joku oikea este, mutta sitähän tässä tapauksessa ei ole. Joustavuus ei ole ollenkaan pahasta ja yleensä se toinenkin osapuoli on sitten halukkaampi joustamaan asioista. Mun mielestäni tuo on niin pikkujuttu, etten mä oikein ymmärrä, miten sä olet saanut paisutettua tämän näin isoksi.

Ainoa syy, miksi se ei sulle kertomasi mukaan sovi, on lasten päiväunet. Ja syynä se on tosi naurettava. Lapset pärjää hyvin, vaikkei elämä mene joka päivä sekunnilleen samalla tavoin. Pärjäävät itse asiassa paremmin, kun oppivat vähän joustavuutta. ;D

ei se ole mikään älytön sopimus, he saavat huonen, me saadaan pitää avaimet pari päivä enemmän. kaikki oli hyvin kunnes sain eilisen tekstarin.tästä ei oo tarkoitus tehdä mitenkään hnkalaa kenellekään. mutta mielestäni kun kerran sovittiin klo 15 niin sitä ei voi vaan yhtakkia muuttaa ilmoituksella. olisin vienyt lapset mummolaan, jos olisin tiennyt tästä edes aamulla. kyllä tässä kaiken puolen yritetään olla joustavia, mutta ei tällä tavalla...

No sä tiesit eilen illalla, hyvin olisit saanut ne lapset mummolaan. Älytön on sopimus, jos ei ole sovittu päivää ja klon aikaa, jolloin voivat tulla. Jos sä masennut kun suunnitelmat muuttuvat yhden päivän osalta.

Millä tavalla sitten pitäisi joustaa?

[QUOTE="vieras";26543043]Kyllä mulle tuo sopisi oikein hyvin. Eri asia, jos olisi joku oikea este, mutta sitähän tässä tapauksessa ei ole. Joustavuus ei ole ollenkaan pahasta ja yleensä se toinenkin osapuoli on sitten halukkaampi joustamaan asioista. Mun mielestäni tuo on niin pikkujuttu, etten mä oikein ymmärrä, miten sä olet saanut paisutettua tämän näin isoksi.

Ainoa syy, miksi se ei sulle kertomasi mukaan sovi, on lasten päiväunet. Ja syynä se on tosi naurettava. Lapset pärjää hyvin, vaikkei elämä mene joka päivä sekunnilleen samalla tavoin. Pärjäävät itse asiassa paremmin, kun oppivat vähän joustavuutta. ;D[/QUOTE]

päiväunet ja periate, ei saadaanko tulla klo 12 vaan etä tulemme klo 12 ja paskat siitä ettei se meille sovi. ja päiväunet ovat tärkeät, koska mä en halu kiukkusia ja väsyneitä lapsia koko päivän ja illan, ja tosiaan he eivät pääse myöhemmin nukkumaan koska sovittiin että he tuovat atvaroita pitkin iltapäivää.

[QUOTE="vieras";26543062]No sä tiesit eilen illalla, hyvin olisit saanut ne lapset mummolaan. Älytön on sopimus, jos ei ole sovittu päivää ja klon aikaa, jolloin voivat tulla. Jos sä masennut kun suunnitelmat muuttuvat yhden päivän osalta.

Millä tavalla sitten pitäisi joustaa?[/QUOTE]

eilen kymmeneltä illalla, kun lapset olivat jo nukkumassa ja meidän mummi asuu 50 km meistä , joten ei ihan heti onnistuu

en ikinä tekisi tuollaista sopimusta alun alkaenkaan että jaan ventovieraiden ulkomaalaisten kanssa asuntoni.

jos taas olisin tehnyt tuollaisen sopimuksen yhden huoneen käyttämisestä, niin muutama tunti suuntaan tai toiseen ei olisi kkynnyskysymys.

[QUOTE="noh";26543269]en ikinä tekisi tuollaista sopimusta alun alkaenkaan että jaan ventovieraiden ulkomaalaisten kanssa asuntoni.

jos taas olisin tehnyt tuollaisen sopimuksen yhden huoneen käyttämisestä, niin muutama tunti suuntaan tai toiseen ei olisi kkynnyskysymys.[/QUOTE]

kysymys ei ole asunnon jakamisestä, heillä ei ole avaimia, eikä he tietenkään asu siinä. he tuovat vain tavaroita, koska lähtevät itse matkalle muutaman päivän päästä ja heidän sukulaiset hoitavat loput. meillä on viisi huonetta joten yhdestä luopuminen viikoksi ei ole paha.

Jos ne nyt tulee klo 12, niin voitko laittaa lapset nukkumaan silloin? Näin ehlä tottuvat meteliin, eivätkä herää.

Kurja juttu kaikkinensa. Kyseessä on kuitenkin teidän kotinne niin kauan kun asutte siinä janteidän sääntöjä pitäisi noudattaa.

Jos mä oisin ostaja purkaisin koko kaupan jos tollainen nipo ois toisella puolella. Lapset varmaan masentuu ja saa pahoja ahdistuskohtauksia kun muuttomiehet tulee paria tuntia aikaisemmin...hupsis se taisi ollakin äiti?

En jaksa lukea enkä sanoa muuta kuin että juuri tuollaiset ihmiset kasvattaa niitä lapsia jotka sitten luulevat maailman pyörivän heidän tahtiinsa. Muuttaminen on aina oma hommansa ja siinä useimmat tarvii kantoapua. Ei sille näkään välttämättä mitään voi jos aikataulu muuttuu. Pientä ymmärrystä ja sopeutumista!

En tykkäisi tilanteesta ollenkaan ja siksi ymmärrän aloittajaa,mutta kyllä mä silti, vaikka kiukuttaisi päästäisin muuttomiehet viemään tavarat. En tykkää tuosta viestin sävystä, että tulevat. Hyviin tapoihin kuuluu kysyä.Sopimukset on sopimuksia mitä pitäisi molemminpuolin noudattaa, mutta neuvotella silti voi.

en voi tajuata nyt tätä asiaa ollenkaan. Elämässä tulee vastoinkäymisiä ja muutoksia itse kullekin. Jos muuttomiehet on tehneet peruutuksen ( olisivat voineet tehdä sen vaikka tänä aamuna ) niin eihän sille mitään voi. sait tiedon illalla, joten tänä aamuna olisit saanut lapset mummolaan 50 km päähän helposti. Voit myös lähteä niiden kanssa vaikka aamulla kävelylle rattailla ja nukkuvat niissä päiväunet eivätkä häiriinny metelistä.

Jos toiset ovat lähdössä matkallekin, niin pakkohan niiden on tavarat saada laitettua sinne huoneeseen jos niin on sovittu.

Onko teidän muksut totutettu nukkumaan hautausmaan hiljaisuudessa? Tuskin ne muuttomiehet nyt kattilankansia yhteen paukuttavt! RELAA AP!

Laita muksut nukkumaan klo 11 jälkeen ja ovi kiinni. Heräävät jos heräävät. YKS PÄIVÄ HEI!

HALOOOOOOOOOO!!!!!

päiväunet ja periate, ei saadaanko tulla klo 12 vaan etä tulemme klo 12 ja paskat siitä ettei se meille sovi. ja päiväunet ovat tärkeät, koska mä en halu kiukkusia ja väsyneitä lapsia koko päivän ja illan, ja tosiaan he eivät pääse myöhemmin nukkumaan koska sovittiin että he tuovat atvaroita pitkin iltapäivää.

No voihan....

Ehkäpä he eivät osaa kirjottaa suomeksi niin kohteliaasti? Ehkäpä heillä ei ollut nyt muuta mahdollisuutta? Musta sä nyt kyllä olet oiea pikunn****ja :(. Periaatteesi ovat perseestä ja tuollaisella asenteella sä teet kyllä itse elämästäsi (ja miehesi & lastesi elämästä) hemmetin vaikeaa.

Perukaa se kauppa, jos se on noin vaikeaa joustaa ja olla mukava. Saa sitten sun lapsesi nukkua rauhassa - ja voitte rauhassa odotella, jos jostain löytyy ostaja, joka tekee kaikki asiat justiinsa niin, kuin SINÄ haluat. Mä en kyllä yhtään ihmettele, että Suomessa on niin paljon kaikkia mielenterveysongelmia, jos pikku asisasta väännetään jumalattoman iso ja vaikea.

Muista nyt seuraavalla kerralla kirjata kauppakirjoihin lasten päiväunetkin, ettei vaan mitään tapahdu juuri siihen aikaan :O

[QUOTE="vieras";26543748]No voihan....

Ehkäpä he eivät osaa kirjottaa suomeksi niin kohteliaasti? Ehkäpä heillä ei ollut nyt muuta mahdollisuutta? Musta sä nyt kyllä olet oiea pikunn****ja :(. Periaatteesi ovat perseestä ja tuollaisella asenteella sä teet kyllä itse elämästäsi (ja miehesi & lastesi elämästä) hemmetin vaikeaa.

Perukaa se kauppa, jos se on noin vaikeaa joustaa ja olla mukava. Saa sitten sun lapsesi nukkua rauhassa - ja voitte rauhassa odotella, jos jostain löytyy ostaja, joka tekee kaikki asiat justiinsa niin, kuin SINÄ haluat. Mä en kyllä yhtään ihmettele, että Suomessa on niin paljon kaikkia mielenterveysongelmia, jos pikku asisasta väännetään jumalattoman iso ja vaikea.

Muista nyt seuraavalla kerralla kirjata kauppakirjoihin lasten päiväunetkin, ettei vaan mitään tapahdu juuri siihen aikaan :O[/QUOTE]

Mut hei etkö sä huomannut, että tää aloittaja jo vastasi, ettei heillä ole tarkoitus tätä mitenkään hankaloittaa vaan olla joustavia MUTTA EI TÄLLÄ TAVALLA :laugh:...

tässä ei siis ole muuta ongelmaa kuin lasten päiväunet ja äitiä jo alkaa masentaa ja ahdistaa :( en enää yhtään ihmettele, että MT-ongelmaisia on paljon ja lääkkeitä menee. Tekeeköhän nyt äidin väsymys kepposet?

ei se ole mikään älytön sopimus, he saavat huonen, me saadaan pitää avaimet pari päivä enemmän. kaikki oli hyvin kunnes sain eilisen tekstarin.tästä ei oo tarkoitus tehdä mitenkään hnkalaa kenellekään. mutta mielestäni kun kerran sovittiin klo 15 niin sitä ei voi vaan yhtakkia muuttaa ilmoituksella. olisin vienyt lapset mummolaan, jos olisin tiennyt tästä edes aamulla. kyllä tässä kaiken puolen yritetään olla joustavia, mutta ei tällä tavalla...

Siis edellisen päivän aamuna vai?

Eikö tuossa kuitenkin ollut aikaa järjestää asia?

Yhteistyössä