Mitä tekisit tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voihan yhen kerran. Pitääkö tuollaista asiaa muilta kysellä. Jos kerran olo on miltei kuin sairaalakunnossa, kuten edeltä luin, asiahan on ihan päivänselvä. Mitä tuota vatvomaan.

Mun mielestä olisi tosi sääli, jos mun mies (joka käy harvoin missään) ei pääsisi pikkujouluihin (jotka on kerran vuodessa) siksi, että mä olen kipeä.
Sillä kyllähän mä lasten kanssa pärjäisin, ellen ole totaalisesti vuoteenomana :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun mielestä olisi tosi sääli, jos mun mies (joka käy harvoin missään) ei pääsisi pikkujouluihin (jotka on kerran vuodessa) siksi, että mä olen kipeä.
Sillä kyllähän mä lasten kanssa pärjäisin, ellen ole totaalisesti vuoteenomana :)

Kuka ei pärjäisi? :)

Tai onko sillä ylipäänsä merkitystä, pärjääkö todellisuudessa lasten kanssa kipeänä. Itselleni ehkä se henkinen puoli oli pahempi, kun tuntui osittain, että mies ei välitä, kun ei voi auttaa mua silloin, kun sairastan.

Me, okei minä en koe, että pikkujoulut olisi niin tärkeät, että kumppani pitäisi jättää yksin sairastaessaan huolehtimaan lapsista.
En minäkään raaskisi jättää miestäni yksin, jos hän on kipeä, JOS minulla ei ole mitään tärkeää menoa (ja en koe, että pikkujoulut olisivat oikeesti mitenkään erityisen tärkeät.).
Terveen puolison "uhrautumista" voi sitten tarvittaessa hyvittää vaikka jollain yllätysvapaalla (liput urheilutapahtumaan, keikalle ym.), jos kokee, että on kiitollisuuden velassa, kun puoliso jäi kotiin kumppanin sairastamisen vuoksi.

Mutta kukin tyylillään. Eikö se pääasia ole kuitenkin, että kaikilla olisi hyvä olla? :)

Yhteistyössä