Mitä tekisit tässä tilanteessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään

Vieras
Kävin eilen häkkisänkyjä kahtelemassa. Soitin miehelle että en löytänyt mieleistä, jotenkin rihveleitä olivat, mutta kauniin kehdon löysin.. Kysyin että pitäskö se ostaa vai onks vaarallinen kun meillä nuori koira. Mies sanoi että hän ei ota kantaa päätä itse. Puhelu loppui siihen=(

Jätin kehdon kauppaan.

Tänään vertailin netissä häkkisänkyjä ja sanoin miehelle että kattos tätä yhtä, että kävis hakee kun kaupungille oli lähdös... Mies sanoi ettei häntä kiinnosta että hälle on ihan sama=(

Mitäs nyt, oonks mä vaan liian herkkä?? rv kasassa 25, oonks mä etuajassa, pitäskö oottaa viel???

Kertokaa miks mies käyttäytyy tollai?

No ainakin meillä miehen oli kamalan vaikee osallistua noihin juttuihin ja aika usein tuli kommentti tee niinku tykkäät, nainen kun on äiti jo sillon kun vauva on mahassa, miehestä tulee isä vasta kun vauva syntyy..Jotkut miehet innostuu vauvasta ihan samallalailla kun nainen jo odotusaikana, toiset taas tarvitsevat sen että se vauva todellakin on siinä sylissä ennenku osaavat alkaa innostumaan siitä..

Ei tuota kannata niin vakavasti ottaa.

Kyllä mua ainakin loukkais miehen käytös.

Onko esikoinen? Jos miestä ahdistaa/pelottaa? Tosin se ei kyllä oikeuta käyttäytyyn noin. Vaikka saattaahan olla, et pinnis nyt ei maailmankiinnostavin asia ole, kaukalo tai vaunut voi herättää mielenkiinnon paremmin. Toivottavasti :)

Et oo etuajassa, miehet ei vaan osaa innostua vauvan tulosta ennenkuin se on konkreettisesti siinä käsissä. Eli nuo hankinnat jää aika paljolti äidin mielenkiinnon varaan.
Ja häkkisänky on sinänsä parempi että se menee koko sen ensimmäisen vuoden ajan, kehto menee vain muutaman ensimmäisen kuukauden. Ja äitiyspakkauksen laatikko on kyllä ihan kätevä vuoden parille ensimmäiselle kuukaudelle, joten kiirettä häkkisängyn hankintaan ei ole.

Olet sinä ehkä vähän herkkä. Sänky on sille vaan sänky, niin kuin suurimmalle osalle miehistä (toiset vaan jaksaa teeskennellä paremmin). Ei se osaa siihen mitään tunteita sijoittaa, eikä siinä ole edes mitään tekniikkaa ja kummempia ominaisuuksia mitä vertailla. Ihmettelee vaan, että pitäisi juosta jonkun puunpalasten perässä kaupungilla, kun ensimmäinen oli ihan samanlainen. Ei ole vakavaa.

Meillä mies meinaa välillä ahdistua kun mä pähkäilen jotain huonekalu juttuja. Esikoiselle miehen vanhemmat lupasi maalata pinnasängyn minkä väriseksi halutaan ja mä mietin paljon värejä ja mies tuskastui kun arvuuttelin kaikkia olisko sellanen metsänmyrkynoliivin-vihreä kiva. ja on usein "aivan sama" meiningillä (esim kun kattelin pojille kerrossänkyä ), miehelle riittäisi että on huonekalut, mä haluan mieleisiä.

Oliko kolmas muksu teijäi yhteinen päätös? vai vaan sun oma vauvakuume höyry.
Mun kaverin mies ei halunnut kolmatta, ja kaveri tuli tahallaan raskaaksi jättämällä pillerit pois. miestä ei voinut siksi vähempää kiinnostaa kokolapsi hössötys. kun kahessa muussakin oli hoitamista. Rahanmenoa yms... ikävää sen kolmolmannen kannalta.

Yhteistyössä