Mitä tekisit tilanteessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Manzu

Jäsen
02.12.2008
307
0
16
Mitä tekisit tilanteessa, missä saisit tietää, että aviomiehesi on lähetellyt alastonkuviansa meidän yhteisellä naiskaverille.. ja nainen puolestaan myös miehelleni.. Nainen ensin on ollut mieheni kaveri ja kun aloimme olemaan mieheni kanssa yhdessä, niin sitä kautta olen tutustunut naiseen. En ole koskaan häntä kasvotusten nähnyt eikä puolestaan mieskään.. töiden takia ollut yhteydessä.

Olimme olleet naimisissa 8kk, kun tämä oli tapahtunut.. yhdessä nyt 8vuotta ja naimisissa 3vuotta. Sain syksyllä tietää. Se oli aikamoinen shokki.

niin myös teinkin.. mutta sain vain syyt itseni niskaan.. oon kuulemma liian mustasukkainen..

ELI PITÄISIKÖ MINUN HYVÄKSYÄ TILANNE , ETTÄ MIES VAIHTAA ALASTONKUVIA TOISTEN KANSSA??

Alkuperäinen kirjoittaja Manzu:
niin myös teinkin.. mutta sain vain syyt itseni niskaan.. oon kuulemma liian mustasukkainen..

ELI PITÄISIKÖ MINUN HYVÄKSYÄ TILANNE , ETTÄ MIES VAIHTAA ALASTONKUVIA TOISTEN KANSSA??

ei tietenkään pidä. jos mies niin olettaa, niin teidän arvomaailmanne ovat todella erilaiset. keskustele uudestaan. ilman vihaa.

no kyllä mä olisin mustasukkanen tollasesta ja ihan aiheesta. heittäsin varmaan miehen pihalle heti.. ja sit voisin miettiä vielä yhteistä tulevaisuuttaa kun kertoisi ensin KAIKKI mitä naisen kanssa jutskaillut..ja syyn ja silleen..

Voiko tuollasta ees tapahtua!? Sanosin kyllä ukolle että (mun mielestä ainaki) alastonkuvien vaihtaminen on jo pettämistä, vaikkei mitään kosketusta ois tapahtunukaan.
Aivan käsittämätöntä. :kieh:

Miks lähetellä alastonkuvia kenellekään, jos on parisuhteessa ?
Mä en voisi enää luottaa, suhde olis tossa - ja olis kyllä sellainen olo, ettei mies oo koskaan mun kanssa edes halunnut olla, kun suhteen pohjalla on tollainen teko.

Ai kauheeta!

Mikä mies tuommonen on. Et muka sais olla mustis.. no huh.

Mun mielestä tuo on jo lähes pettämistä. Ei fyysistä, mutta henkistä. Ja tosiaankin olis vakavien keskustelujen paikka.

Yhteistyössä