mitä tekisit tilanteessani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mitenhän tämän muotoilisi....musta tuntuu et vanhemmat lapset pelkää jonkin verran isäänsä...silloin kun itse en ole kotona vaan töissä ja mies lasten kanssa kotona niin jollain tavalla aina pelko siitä miten kotona menee...
miehellä mun mielestä palaa turhankin nopeasti pinna ja sit on tartunut lapsia niskavilloista kiinni tai vienyt "kovakourasesti"huoneeseen häpeämään jos siis on lapset tehnyt jotain mitä ei saa tehdä :/..
ja kun tulen kotia,lapset ensimmäisenä kertomassa et isä tukisti tai nippas yms.kun me oltiin sitä tai tätä tehty(jotain tuhmuuksia)itsekkin myöntävät että jotain luvatonta on tehty ja sit isi teki niin tai näin.

Mulla palaa käämit sit saman tien ja räjähdän ukolle ja lujasti!!!!yritän puhua/huutaa et eikö se s**tana idiootti tajua et se on H**vetin väärin mitä se tekee?!?

Ymmärrän sen et välillä menee hermot ja tulee huudettua mutta ei IKINÄ kosketa lapseen millään tavalla!!!!!
sit se ite suuttuu siitä kun sille sanoo ja leikkii jotain viisivuotiasta eikä edes pyydä lapsilta anteeksi :O.
Minä mikään sen äiti ole joka joutuu sovittelemaan sen ja lasten välejä,hitto soikoon!!!

Nyt sit on vain alkanut tuntumaan et mitta on täysi....koko aja on sellanen vittuuntunut olo kun ukon näkeekin,haluttas tarttua sen tukkaan ja näyttää miltä se tuntuu omalle kohalle,saakeli!
mies on vain sitä mieltä et on häntäki lapsuudessa tukistettu ja siinä mitään pahaa ole,pitäähän lapsia kurittaa kun ei sana muuten mene perille?!?ja et lapset osaa kuulemma naruuttaa mua kuusnolla,et tilanne ei tod.ole mennyt sillain miten lapset sen on kuvaileet,"värittävät" juttua et saisivat multa sit periksi kun tulen kotiin.

millasia miehiä teillä on?kuinka teillä miehillä kestaa lasten kanssa hermot?

No meillä on yksi lapsi 3v4kk. Täystuho ja minä itse vaihe päällä. Kiukkiksia ja raivareita tuhkatiheään.
Ihanaa tämä uhmaikä.

Mutta ihan hyvillä mielin jätän lapsen miehen seuraan.

Hän rakastaa lasta ja kohtelee hyvin ja osaa olla tiukkana, mutta ei huuda eikä lyö tai tukista.

Eli ihan yhtä hyvä hoitaja lapselle kuin minäkin.

Mitä jos hankkisit lapsenvahdin kun joudut olemaan pois kotoa, ei ole reilua lasten joutua tuollaisen kanssa olemaan kotona

meillä mies on elänyt itse auktoriteettikodissa, jossa isän sana oli laki tai tuli selkään.
Uhkailee lapsia helposti (jos et nyt tee mitä minä sanon, menee karkkipäivä/harrastus jne)mutta ei ole koskenut.
Eivät pelkäää lapset häntä. Mieluummin ovat itse asiassa hänen kanssa kuin minun.

no miehen kodissa selkään on saanut jos ei hommat ole toiminut niin kuin on haluttu :(.ja ilmeisesti tuo yksi toistaa saamaansa mallia.....voi helkkari sentään :((.
olen sanonut jo useamminkin et jos ei jaksa kotona lasten kans niin ottaa ja lähtee kokonaan,ovi on tuolla!!!
mut jotenkin se osaa aina kääntää kaiken mun syyksi,minä olen sen tuollaiseksi saanut!!!!!kaikki on aina hänen vika ja mittään ei osaa kuulemma tehdä oikein,koko ajan olen sen niskassa kyyläämässä yms.no totta h**vetissä olenkin kun käyttäytyy kun idiootti,haloo!!!

ja paskat se mitään muutu,sit kun herralle sopii kyllä menee ja juttelee lapsille ja pyytää anteeksi mutta vasta kun HÄNESTÄ tuntuu siltä.ei se niin mene!!!

Mun mies osaa itse asiassa paremmin luovia haastavat tilanteet lasten kanssa kuin minä. Minä sorrun aina uhkailemaan jäähyllä ja hermoni menetän nopeasti kaikenlaiseen vastaanvänkäämiseen ja turhaan kitinään. Mies ei menetä hermojaan juuri koskaan, hyvä jos ääntään korottaa. Huumorilla ja leikin varjolla selvittää tilanteen kuin tilanteen, mistä olen näin kotiäitinä tooooodella kateellinen.

Yhteistyössä