mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
ymmärrän kyllä miestäskin, kun sulle aina "tulee yllättävä este" kun on jotain miehen sukujuhlia...

"yllättävä este" kyllä, mut eihän nyt kipeänä voi mennä sukujuhliin??!!

painotus olikin siinä että sulla tulee AINA siis joka kerta joku este viime metreillä...

jolle mä en mitään voi.
mut en nyt jaksa tästä vägätä enempää.

Joku naapuri apuun? Eikö lähistöllä olisi ketään nuorta, joka sen pari tuntia olisi teillä koko ajan puhelimen päässä? Koiraa en minäkään sairaana yksin jättäisi.

mun miehellä on oikeesti joku ihme ongelma noita sukujuhliaan kohtaan. äitinsä 5kymppisille en menny kun olin sairaana, siskonsa rippijuhliin koska en ollut maisemissa ja veljensä rippijuhliin kun poika oli sairaana. nyt mies sit saa hepulin aina jos tulee jotain kun niil olis jotku pirskeet. ymmärrän sen kyllä, mut en mä tälle mitään voi. en mä nyt tahalleen itseeni ja muita sairastuta et ei tarvis mennä :xmas:

Sinuna menisin, vaikka nuo kumppanin sukujuhlat ei aina niin kivoja olekaan. Voi olla, että miehesi sukulaiset voivat jo vähitellen oman miehesi lisäksi pahoittaa mielensä, kun et mihinkään osallistu.
Jos teet niin, että olet paikalla max sen tunnin, ja sitten lähdet, niin koirasi ei joudu olemaan pitkään yksin. Paras vaihtoehto olisi se hoitaja koiralle juhlien ajaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
mun miehellä on oikeesti joku ihme ongelma noita sukujuhliaan kohtaan. äitinsä 5kymppisille en menny kun olin sairaana, siskonsa rippijuhliin koska en ollut maisemissa ja veljensä rippijuhliin kun poika oli sairaana. nyt mies sit saa hepulin aina jos tulee jotain kun niil olis jotku pirskeet. ymmärrän sen kyllä, mut en mä tälle mitään voi. en mä nyt tahalleen itseeni ja muita sairastuta et ei tarvis mennä :xmas:

Sinuna menisin, vaikka nuo kumppanin sukujuhlat ei aina niin kivoja olekaan. Voi olla, että miehesi sukulaiset voivat jo vähitellen oman miehesi lisäksi pahoittaa mielensä, kun et mihinkään osallistu.
Jos teet niin, että olet paikalla max sen tunnin, ja sitten lähdet, niin koirasi ei joudu olemaan pitkään yksin. Paras vaihtoehto olisi se hoitaja koiralle juhlien ajaksi.

siis mä olen ollut sairaana tai sitten poika kun on noita juhlia ollut, ei kyse siitä ole ettenkö sinne haluais mennä!! mul on alkanu välit sinne suuntaan paraneen hirveesti ja ollaan käyty siel paljon viime aikoina.
matkaa juhliin on n.50km et ei viitsitä kahdella autolla lähteä siks et mä sit lähden tuntia aiemmin pois. täytyy koittaa kehittää jotain.

Meijän koirat on meijän perheelle iha PERHEENJÄSENIÄ!
Mä jäisin todennäköisesti kotiin ja mies menis ja ymmärtäis kyllä..tai sitten pyytäisin jonkun kaverin tms hetkeksi tähän meille..

Yhteistyössä