mitä tekisit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsian

Vieras
olen menossa kesällä naimisiin. mieheni ei halua bestmania koska hänellä ei paljoa kavereita ole. Kaaso on siis isossa osassa tämän takia. Olen siskoni kanssa tehnyt kaikkia koristeita ym jo valmiiksi, kaaso ei ole tehnyt MITÄÄN!

en nähnyt häntä pariin viikkoon ja kun sovittiin että menen kahville sinne niin se oli ihan sama nähtävästi hänelle. hän ei juurikaan edes huomannut minua, istui koneella ja touhusi kaikkea muuta..ei puhunut häistä,ei oikeen mistään..

tuli vähän tyhmä olo ja en tiedä mitä teen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mun kaaso itse järjestänyt omat häät ja tietää jutut mut tuntuu et ei jaksa edes musta innostua niin miten sit häistä..

No se varmaan ajattelee, et kaikki tekee niinkuin se: eli järjestää itse omat häänsä.

Kannattaa ottaa asia puheeksi kaason kanssa. Taitaa olla niin, että hän ei ole kauhean innostunut pestistään. Siskosi saattaisi olla paljon enemmän mielissään kaason tehtävästä?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
mun kaaso itse järjestänyt omat häät ja tietää jutut mut tuntuu et ei jaksa edes musta innostua niin miten sit häistä..

No se varmaan ajattelee, et kaikki tekee niinkuin se: eli järjestää itse omat häänsä.

siis oli hänellä kaaso ja bestmanni auttamassa..
en vaa ole ihminen joka haluaa perua toiselta tollasen jutun kun alkuun oli innoissaan kuitenkin..

en vaa ole ihminen joka haluaa perua toiselta tollasen jutun kun alkuun oli innoissaan kuitenkin..

No sano tekosyyksi se, että et tiennyt, miten paljon siskosi halusi kaasoksi ja että se oli tosi pettynyt, kun et pyytänytkään sitä. jos et kehtaa lempata sitä kaveriasi, niin otat ikäänkuin kaksi kaasoa: toisen koristeeksi ja toisen avuksi.

Kysy suoraan, että kiinnostaako sitä vai ei, kun sait vierailulla vähän sellaisen kuvan, ettei kiinnosta. Sitten voit hyvällä omalla tunnolla vaihtaa.

Yhteistyössä