Valitin valokuvaajalle epäonnistuneista studiokuvista - mitä mieltä olette vastauksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joosa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";24817652]Esim. kamera jota osaa käyttää ja oikeanlaiset valot? .[/QUOTE]

Sitähän juuri kysyin että mitä sellaista tarvitaan jota AMMATTIvalokuvaajalla ei ole ihan automaattisesti...

Hei, mun miehen työnkuvaan kuuluu myös photoshopin käyttö, hän just tässä lupas että jos haluat niin voi katsoa niitä teidän kuvia, että saisko niistä vielä hyviä. Lupasi käsitellä vaikka kaikki kuvat tuohon 50-100e hintaan, riippuen tietty kuinka paljon niitä on. :) Ja en siis nyt ole mikään hullu joka koittaa kalastella sun hääkuvia, vaan ihan hyväntahdon eleenä haluisimme auttaa. Olemme itse menossa ensi kesänä naimisiin, ja suoraan sanottuna mun käy kamalasti sääliks sua, olis kauheeta jos meille kävis noin. :(

Ihanko totta?! Jos olet nyt vakavissasi niin laitapa sähköpostia minulle:

nora.rossi@suomi24.fi

:)

Juu, näitä on vähän vaikea korvata.
Itselleni kävi kerran tapaus, että mulla oli 36:n kuvan filmirulla täynnä tärkeitä kuvia ja valokuvausliike hävitti sen. Tilalle sain yhden uuden filmirullan ja jotain 10 % alennuksen seuraavasta kehityksestä. Voi ### että otti pattiin!

Yhteistyössä