S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pk-täti;21989002:Peesi!!!
Meillä päiväkodissa eräs äiti tuli valittamaan meille hoitajille kun oltiin pilattu hänen lapsensa uusi reimatecin takki (lapsi oli kerännyt voikukkia, joista oli jäänyt jälkiä takkiin). Ja me kun luultiin että lapsille ostetaan kunnon vaatteet sitä varten että ne kestää joka säässä ja on paremi leikkiä. Mutta joo lapset tuntuu nykyään olevan jotain näyttelyesineitä joiden vaatteissa ei edes tahran tahraa saa olla.
Olen tullut siihen tulokseen, että syyllinen on lastenhoitaja ja toivon, että hän saa potkut.
Ei kai se olisi reilua, sillä pojan omahoitaja on ryhmän lto.
Jos on varaa ostaa kallis vaate, niin ostaa sitten uuden tilalle, jos niin haittaa joku maaliläntti. Mitäpä jos lapsesi olisi kiipeillyt siinä niin, että vaatteeseen olisi tullut reikä, siitäkin korvauksia vissiin?
Vaatteet on tarkotettu käyttöä varten ja varsinkin sellaiset joita pidetään päiväkodissa, kuluvat, rikkoontuvat ja sottaantuvat ihan varmasti ja niitä jopa varastetaan.
Itse jos tuossa tilanteessa olisin, niin en stressaisia asiasta, mainitsisin päiväkodilla maalitahrasta, mutta niin typerä en kuitenkaan ole, että vaatisin jotain rahallista korvausta kaupungilta tai remontoijalta (joka varmaan sais asiasta päivän naurut). Mun mielestä maalitahra ei vaikuta vaatteen käyttötarkoitukseen tai sen kiertoonlaittamiseen. Myyntiin tietenkin vaikuttaa, mut itse en ostakaan vaatteita sen mukaan että lasken mikä sen jälleenmyyntiarvo on.
Ei kai se olisi reilua, sillä pojan omahoitaja on ryhmän lto.
Potkut myös äitille ja isovanhemmille huonosta kasvatuksesta. Poika sosiaalihuollon hoiteisiin. Hirvittävää lukea tämmöistä tragediaa!
Ei kai sen lto:n äiti tai isovanhemmat tässä enää ole syyllisiä, kun hän on ihan aikuinen ihminen jo.
vai tarkoititko että lapsen? Kyllä syy huonoon kasvatukseen taitaa olla enemmän isässä ; )
Ei tämmöisillä lapsilla ole isiä. Lapsi oli pitänyt laputtaa ja vetää verkkoaita sen ympärille.
Vähintäänkin korvaukset pesuaineesta, takista, sähköstä, puhelin - ja internetkuluista, mielipahasta, työajan menetyksestä, autolla ajosta, verenpaineen noususta, lapsen tulevasta kehityshäiriöstä maalihöyryjen takia, sateesta, pilvisestä säästä, pakkasesta, maalin väärästä väristä, maalarin hiestä, kuolleesta pikkulinnusta joka istui maalatulle aidalle ja timo t.a mikkosesta.
Oikeastaan ap:n tapaus on yksi niistä miksi en satsaa jälleenmyyntiarvokkaisiin vaatteisiin. Haluan että lapset saavat ilman murheita ja huolia riehua ja rällästää pihalla. Ei tarvitse murehtia maalitahroista kuten ei siitäkään että vaate kenties menee rikki, ostan ne käyttöön ja sen näköisiä saavat olla.
Anteeks muta miks ap tätä alunperin ees kyseli?
Testatakseen, kuinka moni vastaa oikein ja kuinka moni väärin?
Anteeks muta miten voi testata, kuka vastaa oikein ja kuka väärin, jos ei itsekään tiedä vastausta...? Hmm.
Et ny ihan hiffannu. Sulla kyllä on selkeästi mielipide siitä, mikä on oikea vastaus. Eikös niin? Huomaat sen kyl, jos luet tän ketjun.![]()
Onpas tämä ketju.
Itse sanoisin ilman muuta. Harmittaisi jos omatkin vaatteet menisi maaliin tuon takia.
Mitäs sillä väliä vaikka maalaan noi ovenkarmit siistiksi ja jätän merkitsemättä, kyllä muut sen huomaavat ja jos ei huomaa niin oma vika. Ei maali haittaa vaatteessa. Voihan sitä yhä päällensä laittaa.
.