Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sama juttu:
Mulla on aika lailla samanlainen tilanne. Töihin pitäisi palata hoitovapaalta elokuussa. Esikoinen on silloin kaksi ja puoli vuotias. Seuraava raskaus on kuitenkin juuri alkanut ja laskettu aika on marraskuun puolivälissä. Töissäoloa tulisi siis pari kolme kuukautta ennen kuin uusi äippäloma alkaisi. Aikaisempien keskenmenojen vuoksi pelkään kuitenkin että tämäkin raskaus keskeytyy. En siis tiedä milloin uskaltaisin kertoa uudesta raskaudesta pomolle. Mietin myös, että kannattaako mun mennä pariksi kuukaudeksi töihin, kun koko organisaatio on mennyt uusiksi eikä vanhaa työtänikään enää ole.
Tietääkö joku, saanko siitä jotain etua, että on pari kuukautta töissä ennenkuin uusi äippäloma alkaa. Vai kannattaisiko jatkaa hoitovapaata siihen asti?
Jos sun LA on ennenkun nuorin lapsista täyttää 3, niin saat saman ä-rahan tulevasta lapsestakin. Meillä valitettavasti ylitettiin tää raja reilulla kk. Mutta lapsia ei tehdä vaan saadaan.. Onnea raskaudesta?
Joo. Mutta mietin, että kannattaako mun mennä töihin pariksi kuukaudeksi pomon kiusaksi vai olisiko parempi olla kotona siihen asti, että uusi äitiysloma alkaa. Pomolle varmaan olisi helpompaa, jos pysyisin kotona. Mutta, menetänkö minä siinä jotain etuja? Saanko esim. uudelta äitiyslomalta silti uusia lomapäiviä?