Mitä tekisitte tällaisessa tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Lapselle olisi ollut lääkärinaika tänään. Aamulla soittivat terveysasemalta että kyseinen lääkäri on sairastunut (ei sanonut suoraan että sikainfluenssaan mutta totesi että NYT KUN TÄMÄ TAUTI LEVIÄÄ) joten aika pitää perua.
Saman puhelun aikana joku tuli ilmoittamaan että toinenkin lääkäri on tältä terveysasemalta sairastunut (kuulin siis puhelimeen kun keskustelivat siellä) ja ennen kuin puhelu loppui, oli tullut ilmoitus jo kolmannesta sairastuneesta lääkäristä.
Kaiken tämän pointti onkin että sain uuden ajan lapselle perjantaille. Mutta uskallanko viedä häntä sinne jos siellä lääkäritkin lakoaa tuota tahtia? Kyseessä ei kuitenkaan ole niin akuutti asia että välttämättä pitäisi juuri perjantaina lääkärille päästä.
Miten tekisitte? Peruisitteko lääkäriajan?

Ensinnäkin tuskin siitä mitään varmuutta on että sikaflunssaa ollut.
Ei testien tulokset sekunnissa tule, joten voi olla ihan normi flunssaakin.

Ihan yhtälailla sen taudin saa vaikka kaupassa käydessä kun tuolta tk:sta joten minä ainakin veisin.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ensinnäkin tuskin siitä mitään varmuutta on että sikaflunssaa ollut.
Ei testien tulokset sekunnissa tule, joten voi olla ihan normi flunssaakin.

Ihan yhtälailla sen taudin saa vaikka kaupassa käydessä kun tuolta tk:sta joten minä ainakin veisin.

Niin, eihän se välttämättä sikaflunssaa ole. Mutta tämän kyseisen kaupunginosan päiväkodeissa ja kouluissa sikainfluenssa jyllää joten yhtään en ihmettelisi.

vasta oli limingassa saman tyylinen tapaus. Meillekin soitettin ja peruttiin aikoja koska kaikki lääkärit olivat sairaana. Silloin oli torstai ja uuden ajan saimme maanantaiksi. Kaikki näytti olevan silloin kuitenkin jo aivan kunnossa ja tutut lääkäritkin töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Missäpäin suomea? *että osaa varoa*
Oulussa

:o NIIIIIN lähellä!!?!
Juup. :/ Mistä päin olet?

LIIAN läheltä Oulua, en sieltä kuitenkaan, vaan kainuun puolella asutaan. Mut silti liian lähellä! |O Mulla on pelko perseessä tän vauvan takia, kun joka tuutista tulee eri tietoa, et MITEN vaarallinen se voi loppujen lopuksi olla... Lapsille nimenomaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
LIIAN läheltä Oulua, en sieltä kuitenkaan, vaan kainuun puolella asutaan. Mut silti liian lähellä! |O Mulla on pelko perseessä tän vauvan takia, kun joka tuutista tulee eri tietoa, et MITEN vaarallinen se voi loppujen lopuksi olla... Lapsille nimenomaan :(

Voih. Mutta niinhän tuo tauti varmaan tulee leviämään koko Suomeen. Minulle joku totesi että jos vauvana selviää A-influenssasta niin selviää kyllä sikainfluenssastakin. Onko sitten verrattavissa siihen?

Yhteistyössä