ja lapsella on oikeus olla lapsi. Takit muuten kuuluvat naulakkoon, siellä tuskin vahinkoa olis sattunut
Jep, lapsella on oikeus olla lapsi muttei koheltaa niin että aiheuttaa vahinkoa ja häiriötä muille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ja lapsella on oikeus olla lapsi. Takit muuten kuuluvat naulakkoon, siellä tuskin vahinkoa olis sattunut
mun mielestä se että pesettä takin pesulassa ja lähettää laskun sille Yh.lle on riittävä koraus. Jos takki on veispestävä, korvauskseksi riitä se että pesee itse ja arvioi paljonko vettä ja pesuainetta kului takin pesemiseen.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25645900:onhan täällä sentää joku muukin, joka ajattelee samoin kuin minä. että kun toisen omaisuutta vahingoittaa, niin se on korvattava.
Jos minulla olisi varaa ostella 700:n takkeja, en varmaan edes pystyisi harkitsemaan rahojen vaatimista yh:lta. Mutta jos tuon suuruinen hankinta on sinullekin jo tavallista isompi investointi, niin sopisin varmaan vain osakorvauksesta vaikka kirpaisisikin![]()
no en mä sanonutkaan tai tarkoittanut, että pitää ostaa uusi. vaan ensin pesettää, mutta jos ei puhdistu, niin sitten uusi takki. pirtelötahran uskoisin kuitenkin lähtevän kyllä pesemällämun mielestä se että pesettä takin pesulassa ja lähettää laskun sille Yh.lle on riittävä koraus. Jos takki on veispestävä, korvauskseksi riitä se että pesee itse ja arvioi paljonko vettä ja pesuainetta kului takin pesemiseen.
jos minä olen saanut valkoisesta judogista musitkkakeitttitahran näkymättömäksi kotkonstein niin eiköhän valkoisesta takista lähde se pirtelötahrakin ihan pesemällä
mun mielestä se että pesettä takin pesulassa ja lähettää laskun sille Yh.lle on riittävä koraus. Jos takki on veispestävä, korvauskseksi riitä se että pesee itse ja arvioi paljonko vettä ja pesuainetta kului takin pesemiseen.
jos minä olen saanut valkoisesta judogista musitkkakeitttitahran näkymättömäksi kotkonstein niin eiköhän valkoisesta takista lähde se pirtelötahrakin ihan pesemällä
Alkuperäinen kirjoittaja kiöö;25645867:Mulla ei olis varaa korvata 700 euron takkia tuosta noin vaan, saisin pistää parin kuukauden rahat siihen. Tuossa tilanteessa tarjotutuisin kyllä viemään takin pesulaan, mutta paha on tyhjästä 700 euroa nyhjästä. Toki jos ap on valmis odottelemaan rahoja vuosia, lyhennyt joku 20e/kk:ssa?![]()
kyllä se vaan lähtee, iahn kun käyttää valkaisevaa pesuainetta, mitään saoppusaipuioit koskan trvinnut ja puhdasta on tulut. se mustikkakeitto muuten oli ollut siinä kaksi päivää joten oli kyllä hyvinkin jämähtänyt ja lähti vain kuumalla vedellä ja saippualla. kun aian väitetään että mustikka ei lähde pois. vaika sinä toppiksessa olis että voi pestä 40 astessa nii yhden kerran ei haitta jos pesee 60 , ei en kuumempaan trvii laittaa. Mä käytin aineena tend -pesuainetta jossa valkaisuaine alkaa vasta vaikuttamaan 60 asteessa, muulloin se on värilliselle trkoitettua, kätevä, kun ei trvii nontaa ainetta. eikä toi haise pahalle ( enn käytin tuoskuttomia)
tiesitkö, että tuollainen kilpajudogi, joita meillä lapset käyttävät maksavat myös aika paljon. Meidän tuloilla mitattuna maltaita, anoin 100e/ puku, joten ei senkään pilaaminen halpaa ole. Judogiakaan ei saa pestä kuin 40 asteesa, mutta uutena se pitää pestä 60 . eikä tuo nytkään kutistnut yhtään pesuss aja tahra lähti aivan tavllisella peusianeella.En kyllä antaisi 700 euron takkia tällaiseen kotikäsittelyyn...
Ap, vie takki pesulaan ja toimita pesulalasku sotkijan äidille. Pesuloilla on onneksi monenlaisia keinoja poistaa tahroja, joten eiköhän siellä osata käsitellä takkiasi oikealla tavalla ja saada tahrakin pois. Jos jostain syystä pesulassakaan ei saada tahraa pois, niin vaatisin vähintään vakuutuksen omavastuuosuuden maksamista sotkijaosapuolelta.