Mitä tekisitte tässä tapauksessa (huutisasiaa)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Scindapsus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en huutiksessa paljoa asioi, joten mulle tämä nyt olisi ihan se ja sama.
Jos tuntuu, että kertomus ei ollut totta, niin sitten laittaisin negan tai neutraalin ja tekstin "Kertoo, että ulkopuolinen saanut tunnukset käsiinsä ja tehnyt huudon. Kauppa peruuntui."

Itse laittaisin negan. Lunastamaton huuto=nega.
Jos oma lapseni olisi tehnyt moisen tempun, olisin lunastanut huudon ja maksanut ostoksen. Lapsi olisi sitten omista rahoistaan maksanut sen mulle. Pitää kai lapsille opettaa, että teoista on vastattava!

voi lähettää viestiä jos et oo tunnistautunut... kyllä mä vaan voin... eihän sulla tuossa takkii tule niin sinänsä ok. mut negan laittasin varmaan itekki...

Jos ois ollut minun lapseni, olisin kylmästi veloittanut pois lapsen viikkorahoista tms. Vaikka onkin kyseessä huutonetti niin tytär on varastanut äitinsä tunnarit ja tehnyt niillä ostoksen = rikos. Kyllä siitä kuuluu rangaistus lapselle. Jos joka kerta silitetään päätä kun tehdään tyhmiä niin saadaan taas lisää noita teinejä joille ei mikään ole pyhää ja joilla ei oel minkäänlaista omatuntoa. Mikä ihme tätä yhteiskuntaa viavaa...

niin olisin maksanu sen huudon... mut jättäny paketin ostamatta jollon tyttö ei olis niitä siltikään saanu mut olisin ne siltä velottanu.... helvetti miten kurittomia kakaroita...

Olisin laittanut negapalautteen, ei muakaan kiinnosta ne tekosyyt ja selittelyt mitenkään hirveesti, oppiipahan pitämään tunnuksistaan parempaa huolta. Ja syynä juurikin tuo että ei lunastanut huutoaan, kyllä jokin vastuu on lapsellakin oltava!

Mun on kyllä vaikee uskoa, että teini ois mitään tunnuksia käyttäny. Mistä se ne tunnukset ois saanu ja miks hitossa huutanu mitään, luulis teinillä olevan muutakin tekemistä.

Mä en antais mitään palautetta kuitenkaan, laittaisin vaan kohteen uudestaan myyntiin kaikessa hiljaisuudessa. En muutenkaan ymmärrä, miten toisilla voi rahat olla niin vähissä että kaikki lasketaan huutiksen varaan.

Antaisin negatiivisen palautteen, musta se kuuluu antaa aina jos huutoa ei lunasteta, olipa syy mikä hyvänsä. Ehkä tyttö oikeasti on tehnyt luvattomasti huudon äitinsä tunnuksilla, mutta ei myyjän siitä kuulu kärsiä, vaan äidin ja tytön pitäisi keskenään sopia miten asia hoidetaan, ei äidin ja myyjän. Sitä paitsi en ymmärrä miksi sitä negatiivisen palautteen antamista pitää niin paljon "pelätä", koska jos henkilö on aikaisemmin hoitanut ja jatkossa hoitaa kauppansa hyvin, ei yksi lunastamattomasta huudosta johtuva negapalaute haitanne hänen kaupantekoaan, varsinkin jos siihen on vastannut asiallisesti.

Ihan huutajan selityksen vuoksi olisi kiva tietää, millaista tavaraa myytävänä oleva pakettisi sisälsi? Oliko jotain sellaista joka oikeasti kiinnostaa teini-ikäistä ja jota voisi sen ikäisen kuvitella oikeasti käyttävän?

Yhteistyössä