Ä
äidin tytär
Vieras
Äidilläni on alko-ongelmia.On ollut aina,mutta aikanaa työssäkäyvänä se oli jotenkuten aisoissa..Nyt eläkkeellä ja leskenä on revennyt käsistä koko tilanne.Tissuttelee päivittäin,ja välillä raisummin.Laksut ja vuokran hoitaa kyllä ja tietääkseni syöttääkin itsensä.Tapailee 10v.itseään nuorempaa rekkakuskia,joka kuskaa muutakin,eli hänelle sitä viinasta..
Olen nähnyt äitini viimeksi 1,5kk sitten,ja silloin lapsetkin mummun tapasivat viimeksi..Ja asuu vain 5km päässä..Ei sinne ole voinut mennä,kun putki on päällä..Olen kyllä soitellut ja aina on kuulostanut "pöhnäiseltä".Lukemattomat kerrat olebn hänelle sanonut,että lapsilla on ikävä,eivätkä ymmärrä kun ei olla käyty mummulassa.Äiti vaan kieltää ongelmansa ja sanoo,että "No,täytyy teidän tulla käymään..joku päivä.."Sitä päivää vaan ei ehkä enää tule.Minusta tuntuu,että nyt äidin on viina vienyt lopullisesti.ei hän enää minulle tai siaruksilleni soittele vaan aina pitää ottaa itse yhteyttä..Enkä taida enää jaksaa yrittää.Olen yrittänyt vuosia,mutta kun viina hänelle tuntuu olevan aina vain tärkeämpää.Ei pysy enää lähipiirin muutoksissakaan mukana (Meillä talon ostoa,veli puolisoineen osti myös oman kodin jne.)olen yrittänyt pitää äitiä tässä mukana,myös lastenkin takia,kun pitävät mummusta niin kovasti,mutta kovin yksipuoliselta alkanut tuntumaan
Surku lastenkin puolesta(7,4 ja 3-v.),mutta on heillä kuitenkin mieheni puolelta ihana mummu <3
Jotenkin tuntuu,että pitäisi jo tehdä joku päätös.Kun en tiedä,onko minulal enää yhteyttä äitiin vai ei.Mietin,että jos tekisin niin,etten ota häneen nyt yhteyttä..Ottaa itse,jos haluaa yhteyttä pitää.Olen tässä,jos hän haluaa olla tekemisissaä,mutta en halua väkisin tuputtaa.
Vielä jännä sattumus..Joskus tämän nykyisen "juopotteluputken"alussa aloin soittamaan äidille.Kännyn ruutuun vaan tuli koko ajan äidin nimen alle "poista",kun yleensä siinä pitäisi olla,että "soita"..Sen jälkeen äidin kanssa ei enää nähtykään vaan putki jatkui..Haluan ajatella,että olisiko ollut isältäni "viesti" tuolta jostain...
Jotenkin tuntuu,että pitäisi jo tehdä joku päätös.Kun en tiedä,onko minulal enää yhteyttä äitiin vai ei.Mietin,että jos tekisin niin,etten ota häneen nyt yhteyttä..Ottaa itse,jos haluaa yhteyttä pitää.Olen tässä,jos hän haluaa olla tekemisissaä,mutta en halua väkisin tuputtaa.
Vielä jännä sattumus..Joskus tämän nykyisen "juopotteluputken"alussa aloin soittamaan äidille.Kännyn ruutuun vaan tuli koko ajan äidin nimen alle "poista",kun yleensä siinä pitäisi olla,että "soita"..Sen jälkeen äidin kanssa ei enää nähtykään vaan putki jatkui..Haluan ajatella,että olisiko ollut isältäni "viesti" tuolta jostain...