V
vihainen
Vieras
ostin eräästä liikkeestä kulmasohvan.noudin sohvan viikkoa myöhemmin ja maksettiin,kun tilattiin.
kotona kasattiin sohva ja seuraavana päivänä aloin imuroimaan,että laitan suoja-aineen päälle,niin toinen pala oli sävyltään vaaleampi mitä toinen.soitin liikkeeseen asiasta ja oli puhe että soittavat juhannuksen jälkeen tiistaina.ei kuulunut puhelua ja soitin itse 5 kertaa,jolloin myyjä vastasi puhelimeen.
kuulemma vastaava oli mennyt eri liikkeeseen aleja laittelemaan,soitamme sinulle huomenna,jolloin asia selviää.noh koko päivän olen puhelua odottanut,eikä sitä kuulu.soittaa olen koittanut kahteen eri liikkeen numeroon,eli myyjälle ja liikkeeseen suoraan.
puheluun ei vastata.
mitä tekisitte minun tilanteessa?
mulla on vaihtoehtona joko kuluttaja asiamies tai sitten paukkaan liikkeeseen (joka on 100km päässä) ja vaadin asiaan selvyyttä.
mun mielestä heidän pitäisi hyvittää jotain koska toinen palanen on eri värinen sävyltään ja sen huomaa paljaalla silmällä.oli se sohva ikkunan edessä eli ei.
kotona kasattiin sohva ja seuraavana päivänä aloin imuroimaan,että laitan suoja-aineen päälle,niin toinen pala oli sävyltään vaaleampi mitä toinen.soitin liikkeeseen asiasta ja oli puhe että soittavat juhannuksen jälkeen tiistaina.ei kuulunut puhelua ja soitin itse 5 kertaa,jolloin myyjä vastasi puhelimeen.
kuulemma vastaava oli mennyt eri liikkeeseen aleja laittelemaan,soitamme sinulle huomenna,jolloin asia selviää.noh koko päivän olen puhelua odottanut,eikä sitä kuulu.soittaa olen koittanut kahteen eri liikkeen numeroon,eli myyjälle ja liikkeeseen suoraan.
puheluun ei vastata.
mitä tekisitte minun tilanteessa?
mulla on vaihtoehtona joko kuluttaja asiamies tai sitten paukkaan liikkeeseen (joka on 100km päässä) ja vaadin asiaan selvyyttä.
mun mielestä heidän pitäisi hyvittää jotain koska toinen palanen on eri värinen sävyltään ja sen huomaa paljaalla silmällä.oli se sohva ikkunan edessä eli ei.