Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh?

Vieras
Miehen kaa on mennyt huonommin viime aikoina ja ilmoitti että pitää alkuviikon vapaata ja menee mökille miettii asioita ja mä sitten tyhmänä ihmisenä päätin tutkia mieheni kännykkää (oon aina vannonut etten tutki toisten puhelimia..) ja mitäs sieltä paljastuikaan. Miehen ex oli laittanut viestin, että tulee sinne mökille (juuri silloin kun mies on siellä lomalla)... MIes ei ole maininnut asiasta mulle mitään. Mitä jos menen paikalle juuri silloin samaan aikaan mitä ex oli ilmoittanut viestissään?

Oho, mitä ihmettä ex tulee mökille just samaan aikaan ku miehesi on siellä? Miksi ylipäätään tulee mökille? Vai onko mökki miehesi ja exän yhteinen, joten hälläki ois siihen käyttöoikeus.

Mene ihmeessä käymään siellä muka sattumalta.

Alkuperäinen kirjoittaja täh?;23535538:
Mitä jos menen paikalle juuri silloin samaan aikaan mitä ex oli ilmoittanut viestissään?

Älä mee. Asianlaitahan selvis sulle jo. Jätä se mies ilman mitään spektaakkeleja exien kanssa, niin homma hoituu siistimmin.

Itse en ehkä vaivautuis paikalle, mulle asia tulis selväksi jo tässä vaiheessa. Laittaisin miehelle kamat matkaan ja sanoisin että mieti kuule rauhassa, vaikka koko loppuelämäs.

Älä mee. Asianlaitahan selvis sulle jo. Jätä se mies ilman mitään spektaakkeleja exien kanssa, niin homma hoituu siistimmin.

Kyllä se on parempi, että omin silmin näkee asian laidan. Jos jättää pelkän tekstiviestin varaan, niin voi myöhemmin kuvitella kaikenlaista. Parasta on nähdä totuus.

Jos pääset AP vaikka hyvin aikaisin aamulla käymään siellä, niin yllätä ne samasta sängystä, silloin ei jää arvailuille varaa.

Asia on tietenkin selvä, eli kannattaa lopettaa suhde, mutta voi sitä vaikka ihan huvikseen käydä katsomassa mitä ne pettäjät sönköttävät kun ilmestyt mökille.

Älkääs nyt. Ensinnäkään toisen viestien katsominen ei ollut viisasta ja toiseksi luottamusta on oltava. Oli miehellä joku juttu exän kanssa tahansa se ei välttämättä johdu ukosta vaan siitä exästä. Ja ehkä se ukko potee tunnontuskia jo etukäteen sen exän kanssa tapaamisesta ja siksi on niin outo? Odota ja katsele, sanoisin mä.Jos suhde yhteen tapaamiseen exän kanssa hajoaa ehkei se niin hyvä ollutkaan? Kaikelle on aina syynsä, siksi minä odottaisin ja katsoisin. Jos mies ei senkään jälkeen sano mitään, sitten kertoisin lukeneeni viestin. Ja sitten keskusteltaisiin vakavasti!

Älkääs nyt. Ensinnäkään toisen viestien katsominen ei ollut viisasta ja toiseksi luottamusta on oltava. Oli miehellä joku juttu exän kanssa tahansa se ei välttämättä johdu ukosta vaan siitä exästä. Ja ehkä se ukko potee tunnontuskia jo etukäteen sen exän kanssa tapaamisesta ja siksi on niin outo? Odota ja katsele, sanoisin mä.Jos suhde yhteen tapaamiseen exän kanssa hajoaa ehkei se niin hyvä ollutkaan? Kaikelle on aina syynsä, siksi minä odottaisin ja katsoisin. Jos mies ei senkään jälkeen sano mitään, sitten kertoisin lukeneeni viestin. Ja sitten keskusteltaisiin vakavasti!

Ei kai tuo suhde tapaamiseen PELKÄSTÄÄN hajoakaan, eihän mies muuten olis lähdössä mökillekään. Tilanteesta kuultaa niin läpi, että AP:tä käytetään hyväksi ja mies tässä se syyllinen just on eikä kukaan muu. Miehellä voi olla jo kourallinen hyviä selityksiä, kun tulee kotiin. Miksi mukamas pitää exä tavata salaa mökillä?

Mies on aina sanonut ettei sillä ole mitään kiinnostusta exää kohtaan. Miksei kuitenkaan voi koskaan tavata sitä mun läsnäollessa? Ei edes puhua puhelimessa?
Herättää epäilyksiä ja paljon.
Mun on pakko mennä paikalle, että tiedän mitä on meneillään. Aion olla tyynen rauhallinen ja voinhan aina vedota, että työmatka on siellä suunnalla. Työmatkoja on ollut viime aikoina nimittäin tosi paljon.

Todellakin menisin itse paikan päälle. Eipähän tarvitsisi spekuloida ja miettiä mikä ympäripyöreistä selityksistä on mahdollisesti totta. Ja jos miehellä ei ole mitään taka-ajatuksia ex:nsä suhteen niin miksi sitä haittaisi nykyisen puolison paikalle tulo?
Jokainenhan voi tuossa tilanteessa valita ummistaako silmässä vai katsooko totuutta silmiin. Onhan ne kulissiliitotkin joidenkin mielestä oikein mukavia.

[QUOTE="vieras";23536206]Olettepa ikäviä ihmisiä, toiseen takertujia. Minkäänlaista vapautta ei toiselle suotas vaan kolutaan kännykästäkin viestit.[/QUOTE]

Melkein 10v ollaan oltu yhdessä ja nyt vasta ekan kerran katoin kännykkää miehen oudon käytöksen takia.
Ja jos tosiaan exän kaa ei ole mitään ni eihän pitäisi haitata mitään jos meen paikalle.

Syyllistyit viestintäsalaisuuden rikkomiseen. Millähän oikeudella näin teit? Ehkä miehesi myös haluaa tukeutua henkilöön johon tuntee, kun suhteennekin kriisissä. Tuskin miehesi sinne on menossa pettämään, vaan pohtimaan suhdettanne ja varmasti haluaa jakaa ja kuulla muidenkin mielipiteitä asiaan. Odota siis rauhassa kun miehesi palaa mökiltä ja kuuntele mitä hän haluaa suhteellenne tehdä. Liika mustasukkaisuus ei ole kenellekään hyvästä.

[QUOTE="Mies";23536425]Syyllistyit viestintäsalaisuuden rikkomiseen. Millähän oikeudella näin teit? Ehkä miehesi myös haluaa tukeutua henkilöön johon tuntee, kun suhteennekin kriisissä. Tuskin miehesi sinne on menossa pettämään, vaan pohtimaan suhdettanne ja varmasti haluaa jakaa ja kuulla muidenkin mielipiteitä asiaan. Odota siis rauhassa kun miehesi palaa mökiltä ja kuuntele mitä hän haluaa suhteellenne tehdä. Liika mustasukkaisuus ei ole kenellekään hyvästä.[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="Mies";23536425]Syyllistyit viestintäsalaisuuden rikkomiseen. Millähän oikeudella näin teit? Ehkä miehesi myös haluaa tukeutua henkilöön johon tuntee, kun suhteennekin kriisissä. Tuskin miehesi sinne on menossa pettämään, vaan pohtimaan suhdettanne ja varmasti haluaa jakaa ja kuulla muidenkin mielipiteitä asiaan. Odota siis rauhassa kun miehesi palaa mökiltä ja kuuntele mitä hän haluaa suhteellenne tehdä. Liika mustasukkaisuus ei ole kenellekään hyvästä.[/QUOTE]

No huhhuh :) Taidat olla aikalailla tietämätön siitä millaisia miehet yleensä olet (ehkä itse tosiaan olet erilainen). Kukaan nainen ei hyväksy miestä joka tilittään uuden suhteensa ongelmiaan exälle ja vieläpä jossain mökillä jossa voisi helposti tehdä muutakin. Mene ap ihmeessä sinne katsomaan tilanne, niin minä ainakin takuulla tekisin. Ja tämä ei olisi edes mustasukkaisuutta vaan puhdasta realismia.

Mie menisin kyllä itse katsomaan paikan päälle,mikä on homman nimi,ei ainakaan silloin mies voi kieltää kaikkea.Jotain siun miehellä on exän kanssa menossa,kun kerran salaa pitää tavata mökillä.

Yhteistyössä