Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli tapasin erään miehen kun aloitin samassa työpaikassa. Ihastuin välittömästi. Meillä oli paljon katseita ja tunsin että hänkin tykkää minusta. En itse kuitenkaan sen kummemmin näyttänyt ihastumistani hänelle, koska olimme kuitenkin samassa työpaikassa.

Lopetin ne työt sitten ja siitä on aikaa noin vuosi. En ole siis nähnyt häntä vuoteen, paitsi kerran sattumalta, silloinkin sydämeni pomppas kurkusta suunnilleen.

Ajattelin kuitenkin ottaa häneen yhteyttä, mikä ei ole ollenkaan mun tapaista. Mutta kerta tunnen vieläkin häntä kohtaan ihania tunteita, niin tässä on pakko olla jotain. Luulin, että ihastus menee ohi kun en ole nähnyt häntä yli puoleen vuoteen ja silloinkin hetken aikaa vain.

Laitoin viestiä ja pelkäsin hänen reaktioo niin paljon, ette voi uskoa. Mutta pähkinänkuoressa hän oli tosi yllättynyt, eikä meinannut uskoa että olen hänestä kiinnostunut. Nyt hän sitten ehdotti tapaamista, koska on itsekin kuulemma miettinyt minua paljon. Kuitenkin, rehellisenä ihmisenä hän kertoi seurustelevansa.

Hän sanoi, ettei pettämään ala, mutta voisimme tavata ja katsoa sitten mitä tapahtuu. Tämä on niin outoa, etten tiedä mitä tehdä. Kai mä sitten tapaan hänet, koska ennenkaikkea haluan hänet, olen halunnut jo pitkään.

No olet selvästikin tehnyt vaikutuksen! Suhtautuisin kuitenkin tuohon tapaamiseen vielä iisisti lähinnä kuulumisten vaihtona. Jos mies sitten haluaa jotain sutinaa niin odottele, että eroaa ensin rauhassa.

[QUOTE="vieras";28976342]No olet selvästikin tehnyt vaikutuksen! Suhtautuisin kuitenkin tuohon tapaamiseen vielä iisisti lähinnä kuulumisten vaihtona. Jos mies sitten haluaa jotain sutinaa niin odottele, että eroaa ensin rauhassa.[/QUOTE]

Oli mulla sellainen pieni kutina, mutta mitään muuta kuin pitkiä katseita en häneltä saanut. Ja sitten kun välillä meidän kädet kosketti toisiaan niin se ihana tunne. Mutta tietenkin se oli oma tunne mut miten ne kädet hakeutuikin niin lähelle toisiaan.

Onko hänellä lapsia? Haluatko lähteä kotia rikkomaan? Hän on varattu, joten tapaaminen enemmän kuin ystävänä on mielestäni moraalitonta.

Todennäköisesti sinusta tulisi hänelle toinen nainen, egonkohottaja, jota käytetään vain silloin kun sattuu sopimaan. Tuskin hän kumppaniaan jättää sen takia, että joku ex-duunikaveri sattui ottamaan yhteyttä.

Ja onhan se mies nyt aika kusipää, että lähtee edes suunnittelemaan tuollaista tapaamista varattuna. Etkä sinäkään kyllä kauhean moraaliselta ihmiseltä kuulosta.

Kiinnostukseni lopahtais, jos mies kertois seurustelusta huolimatta haluavansa tavata jonkun muun kuin kaveruuden merkeissä. Pettäjiä en alkais kattelemaan ikinä.

Yhteistyössä