mitä tekisitte vai tekisittekö mitään mies + pelaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piipero"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli keskustele miehes kanssa tästä pelistä. Mielestäni kohtuullista olisi esimerkiksi 3 pelikertaa viikossa. Tätä peliä pelaa myös työssäkäyviä ihmisiä, joille on mahdottomuus pelata koko ajan. Joten tommonen 3 krt viikossa ois varmaan kohtuullista. Peliajan kesto kertaa kohden 3-4 h.

Meillä sama ongelma toisinaan.. miun mies pelaa vaan sitä sotapeliä.. patlefield vai mikä se nyt onkaan :/ argh.. tiedän niin tunteen.. meillä on 1v ja 3v lapset jotka mie kans hoidan lähinnä.. nyt onneks on viimeaikoina vähentäny pelaamista, mut eiköhän se taas ylly.. miun miehellä on silleen et on jaksoja et se pelaa melkein jatkuvasti ja sit räjähdän sille... sit se koittaa vähän skarpata ja pelata vähemmän.. nyt on ollu viikon pelaamatta melkein kokonaan,, oon meinannu kysyy,et onko se kipee.. mut en oo viittiny :D tuo on kans semmonen peli, et sitä pelataan muitten kanssa..

Meil ei oikeen auta ku keskustelu vaan ja sit se vähän hellittää.. mut ei mies silti hirveesti lasten kanssa tuohua.. ei se lähe pelkkien lasten kanssa mihinkään.. aina mie oon mukana ja mennään koko perhe tai sit mie lasten kanssa.. miusta on ihan ok jos joku 1-2h pelais päivässä, mut miulla menee hermot kans tohon, et tullaan kotiin ja sit pelataan johonki klo 12 asti yöllä ja sit nukkumaan.. huoh

Eli ei miulla oikeen oo neuvoa, muuta kun et oon kohtalotoveri.

[QUOTE="heh";24808709]aina te ämmät jaksatte miehen pelaamisesta valittaa. ruvetaan sitten valittamaan siitä, miten paljon naiset käyttävät rahaa meikkeihin, hiusten- ja ihonhoitotuotteisiin. jos kaikki noi jätettäisiin pois, voisi moni perhe elää paljon leveämmin.[/QUOTE] Urpo.

Jos kyseessä olis peli, joka jossain vaiheessa menee läpi ja päättyy, sais pelata useemman viikon. jos taas wow, tekisin selväksi että perheellekin on varattava aikaa, enemmän kuin pelille. 2 h peliä tarkoittaa 4h perheen kanssa: aina tuplat ja päivittäin!

Ei tässä ole kyseessä itse pelaaminen, vaan se että mies käyttää omaan harrastukseensa tuhottomasti aikaa. Mitä jos toinen vanhempi käyttäisi saman verran aikaa omaan harrastukseensa, vaikka hevosharrastukseen tai autoharrastukseen? Oli mies tai nainen, niin varmasti tuollainen ajan käyttö häiritsisi toista osapuolta.

• Tykkää
Reactions: Seanna
[QUOTE="heh";24808709]aina te ämmät jaksatte miehen pelaamisesta valittaa. ruvetaan sitten valittamaan siitä, miten paljon naiset käyttävät rahaa meikkeihin, hiusten- ja ihonhoitotuotteisiin. jos kaikki noi jätettäisiin pois, voisi moni perhe elää paljon leveämmin.[/QUOTE]

Ongelmana ei ollut rahankäyttö, vaan ajankäyttö.

Miehelle on tehtävä selvät rajat. Ei tuollainen voi jatkua. Ei se ole mitään perhe-elämää.

Yhteistyössä