M
mie vaan
Vieras
Tilanne on siis tämä miheni vanhemmilla on kesämökki jolla käymme niinä viikonloppuina kun mieheni ei päivystä.Miehelläni on 3 muuta veljeä jolla vain yhdellä on 2 lasta.Olimme viime viikonloppuna siellä ja sitä ennen oli päivystysviikonloppu ja mihen veli oli siellä lastensa kanssa(lasten äiti ei ikinä ole mukana koska ei pidä ulkovessasta).Puhuimme jo sunnuntaina että tulemme nyt viikonloppuna sinne myös.Eilen mihen isä soitti että velöi oisi kanssa tulossa sinne lastensa kanssa yöksi(ennen tulleet päiväksi sinne ja se ollut ihan ok).Tämän veljen lapset ovat vauhtihirmuja joten anoppini aika menee heidään vahtimisen ja ruokkimiseen joten en saisi levätä ollenkaan kun pitää tuota meidän pikkuneitiä vahtia myös ja hoitaa( yleensä anoppi vaatii mua lepäämään ja hän hoitaa neidin).eli jos menemme sinne niin olen kahta tressaantuneempi kun kotona ollessa koska tilat on pienet sillä porukalla ja kaikille ei ole edes sänkyä eli meidän sängyssä nukkuisi sitten 3 henkilöä vaikka 2 tekee jo tiukkaa.Tämä veli tulee sinne vain siksi että saa lastenhoitajan muusta ei väliä.Ja ne lapset huh huh ne kun ei osaa käyttäytyä vaan trekevät kokoajan pahaa ja kiusaa meidän neitiä ja niitä kun ei saa komentaa koska se on kuulemma väärin jos lasta komentaa(lapset ei tottele vaikka sanoo EI vaan nauravat ja jatkavat pahan tekoa).Ja lapset ovat molemmat alle 3V.Esikoinenkin sano ettei halua lähteä jos ne tulee sinne koska tää vanhempi serkku kuisaa häntä kokoajan ja lyö.En tiedä mitä tehä mies haluais sinne lähteä mutta minä ja lapset ei.Niin ja mukaan tulee myös meidän 2 koiraa jotka jo viime päivä käynnillä meinas vetää herneen nenään niiden lasten takia kun kokoajan kiusasivat ja anoppi määräsi sitten koirat pihalle koska murisivat lapsille kun eivät tykänneet kiusaamisesta ja sanominen ei auttanut vaan koirat joutu sateeseen.