mitä tekisitte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Miehellä huomenna työpaikan saunailta.
meillä rahat on tiukilla ja taksi maksaa noin 50e kaupunkiin.
eli vien miehen sinne omalla autolla.
Meillä on 3v ja 1v lapset.
Mietin miten teen tuon hakemisen kanssa.
oisko se niin paha jos pakkaisin muksut autoon ja hakisin ukon siinä 4-5 aikaan kotiin?
Siellä kaupungissa ei ole oikein mitään paikkaa minne mennä yöllä nukkumaan ja tuolla 50e saa ihan kivasti ruokaa tai bensaa oman auton tankkiinkin.
Kaikki jolta kyytiä voisi kysyä on menossa sinne joten muitakaan ei ole hakemaan ja hoitajaakaan on vaikea meille hommata kun ei niitä tyrkylle asti ole.

miten voit edes suunnitella tollasta.sano ukolles et ei tarvii mennä ku ei oo rahaa taksiin.ei kai nuo lapset kovin nauti jos mennään kännistä isiä aamuyöllä hakemaan...

Eikö mies voi jäädä yöksi jonkun kaverinsa luo, ja tulla kotiin sitten seuraavana aamuna/aamupäivänä bussilla (tai sitten käytte hakemassa hänet, kun lapset on jo hereillä ).
Mä en herättäisi omia lapsiani aamuneljän aikaan tuollaisen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Jos meillä olisi tommoinen tilanne jäisi saunailta väliin...

Juuri siksi, että meillä on rahat tiukilla ja mies ei juuri koskaan käy missään niin menee.
Omia rahoja ei tarvitse käyttää vaan työnantaja maksaa risteilyn, ruuat ja juomat.

No meillä on ainakin mennyt ihan hyvin kaikki, kun mies on mua pari kertaa tullut hakemaan ravintolasta joskus aikanaan, ja on ottanut muksut mukaan. Siitä nyt on jo jokunen vuosi aikaa kun oon missään käynyt, mutta lapset oli vissiin 2v ja 4v kun viimeks kävin, ja sillon ukko tosiaan pakkas ne autoon 4 aikaan yöllä ja kävi hakemassa vaimon kotiin! Eipä se lapsia häirinnyt millään tavoin, nukkuvat automatkan ja kotona uni jatkui!

Joten teiän tilanteessa varmasti toimisin niin et ottaisin lapset mukaan. Kivahan se miehes on joskus johkin päästä, ja kuhan et mitään örveltävää känniporukkaa rupee kuskaan, niin tuskimpa se yks yö haitaks on!