Mitä tekisitte??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Ukko lähti iltaa viettämään kavereidensa kanssa, itse oon raskaana ja jäin oottelevan palaavaksi kotiin. Eka sanoo että tulee 23.00. sitten kun soitan onkin baarissa ja sanoo tulevansa 00.43 bussilla eikä sitten koskaan tullutkaan! ei vastaa enää puhelimeen. laittoi viestin että saa kyydin, katoin tiliä, oli juonut tyhjäksi ja tietää että meillä on tiukkaa.. ottaa niin päähän ja tekis mieli jättää koko paska koska ei todellakaan ollut eka kerta :(

oon niin surullinen et ei oo tottakaan, aina ajattelen et tää on vika kerta mut tekee aina saman. Millä saan sen uskomaan etten oo mikään itsestäänselvyys täälä oottamassa ja kaiken anteeks antamassa??

kyllä mä kans pakkaisin kamat kasaan ja poistuisin paikalta ennen kun mies tulee... siinähän sitten miettisi kun on tyhjä koti odottamassa. Jatko varmaan riippuisi miehen reaktiosta siihen että olen poistunut paikalta.

:hug:

Omaani en saanu uskomaan, pariin otteeseen puhuin erosta sille ihan vakavissani, ei uskonu sitäkään ja nyt syyttää, et hain eroa ihan yllättäen ja ilman syytä... eikä taida uskoa vieläkään et olen tosissani ...huoh... mut harkitse tarkkaan omaa ratkaisuasi, äläkä missään nimessä tee sitä tunnekuohun vallassa!

Yhteistyössä