Mitä tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miska

Vieras
Menetitte rakkaan mummunne lapsena/nuorena ja silloin päätitte, että jos saatte tyttären saa hän nimensä mummun mukaan. Mummu oli teille todella rakas. Vuosia tuosta on kulunut jo toistakymmentä ja nyt teille syntyy tytär. Mummun nimi on edelleen vahvana mielessänne, sillä haluatte pitää lupauksenne. Nimi kuitenkaan ei ehkä ole se kaikken kaunein mielestänne nyt tällä hetkellä. Mitä tekisitte? Pitäisittekö lupauksenne?

Itselleni antamani lupaukset elävät ajan myötä. En antaisi, ellei tuntuisi hyvältä. Omalta kohdaltani olin antanut tällaisen lupauksen isoisoäidin suhteen, ja annoin kyseisen nimen.

Silloin kun mä synnyin, niin mun isomummi lähetti äitille kortin jossa pyysi että hänen nimensä olis jokin mun tulevista nimistä. No nimi on mun toisena nimenä ja aikoja sitten päätin jos/kun saan tyttölapsen niin tuo nimi tulee olemaan myös joku hänen nimistään. JA se on mun tyttären toinen nimi kanssa ja kolmantena nimenä on isoäitini nimi :) Ja ensimmäinen nimi on lyhennys äitini nimestä, ihan vaan sen takia kun tuo nimi sopi tytölleni niin hyvin :)